is het waar??

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben 40wk en 3 dagen zwanger, en ben nu echt zat en wil zo snel mogelijk bevallen, want ik kan al zo moeilijk lopen, en mijn vraag is : is het waar als je ananas eet dat je weeen krijg???

en zijn er nog meer tips???

alvast bedankt voor het reageren

hannah

hallo Hannah,

helaas voor jou, ananas helpt (ook) niet. niet gaan prutsen met wonderolie of dat soort dingen hoor. de baby komt als hij/zij komt.
wat eventueel wel helpt: flink wandelen. dat is goed voor jou, je humeur, je bloedsomloop en je bent even afgeleid, dus de tijd vliegt om.

mijn baby was ook een latertje met 42 weken, en het ging nog niet vlot, ook niet  met de bevalling maar toen hij er was... wauw.

sterkte en houd vol.

Miep, moeder van JCB 7 maanden.

ik heb wel een paar dingen gehoord die heeel misschien kunnen werken, reken er maar niet op want het is de baby die het bepaald door een stofje af te scheiden waardoor de weeen beginnen.
allereerst heb ik gehoord dat een orgasme ervoor zorgt dat de baar moeder een beetje gaat samen trekken, misschien dat dat werkt.
en als het niet je eerste is dan kan strippen ook wel eens helpen.
ook heb ik gehoord dat het stimuleren van je tepels ervoor kan zorgen dat de weeen goed op gang komen. stond bij dat je daar voorzichtig mee moest zijn omdat het een weeenstorm kan opleveren als je er te lang mee doorgaat.
ik weet niet wat hiervan waar is maar heb ik her en der gelezen.
je kan het altijd proberen toch?

succes en hoop dat de kleine je niet te lang laat wachten.

groetjes Miranda 34 weken +2

Hoi,

Ik had gehoord dat het drinken van bitter lemon kon helpen, zit nl kinine in.
Ik weet niet of het waar is maar ik heb het in week 39 gedronken en ben op de uitgerekende datum bevallen van een zoon.

Groeten Linda mama van Nigel 07-03-2006

Hallo,

Ik wil eff reageren strippen werkt alleen als je baarmoedermond al een beetje  
of geheel rijp is en dat doen de meeste vk pas bij 42 wk.En veel bewegen
heb ik ook gehoord dat het mee werkt maar ik weet niet of het waar is.
Bij mij heefft strippen wel gewerkt omdat bij mij  met 40 wk de baarmoedermond
al rijp was en zo zijn de weeen bij mij opgang gekomen en mij dochter een paar
uur later is geboren.Sterkte ermee!!

Sucses met de bevalling.

Groetjes Belinda mama van Marissa

Hi,

Nou bij ons heeft eigenlijk niets geholpen.

Geen ananas, sex of weet ik het wat...

Strippen heeft de eerste x ook niet geholpen. De 2e (misschien) wel, maar dat mocht toen ook wel, want ik was ook meer dan 42 weken zwanger. En had toen ook al 2 cm. ontsluiting.

Helaas bepaalt de kleine het helemaal zelf.

Ik was het toen ook mega zat, maar in het ziekenhuis wilden ze het ook niet opwekken omdat er dan meer kans op een kunstverlossing was.

Heel veel sterkte nog met ECHT de laatste loodjes!
En heel veel geluk wanneer je de kleine in je armen mag sluiten!

Terug
Bovenaan