Is het wel of geen menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben sinds dec gestopt met de pil, ben toen gewoon normaal ongesteld geweest. De volgende maand in jan dus werd ik pas 4 dgn later ongesteld en niet zoals normaal een stuk minder en een stuk korten dan anders. Deze maand werd ik ook weer een paar dagen later ongesteld, maar ik twijfel een beetje, het stelt bijna niks voor, het is net alsof ik al op mijn een na laatse of laatse dag zit zo weinig bloed verlies heb ik. Ik weet echter niet wat allemaal normaal is. Je leest zoveel op internet dat ik er even niet meer uitkwam. Wie kan mij helpen. Is het gewoon mijn lichaam die moet wennen aan het idee dat ik geen pil meer slik of kan ik wel zwanger zijn? (de bedoeling is om zwanger te raken) Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Hooi tamjo,
ik heb gelezen hier vooral dat je lichaam moet ontpillen. Ik heb de eerste week last gehad van kleine beetjes bloed en daarna niet meer (nu al een tijdje gele) ik zou dus gewoon ff afwachten. ik zit nu al op dag 47 na mijn laatste ongesteldheidsdag en ga volgende week een testje doen als ik dan nog niet ong ben! Afwachten tot je een beetje regelmatig ben en als je twijfelt gewoon een testje doen. liefs MissM

Hey bedankt voor je snelle reactie.

Ik lees ook zoveel op internet en ik heb ook elke x de neiging om de dokter te bellen met mijn vragen( vinden ze overigens geen probleem maar d8 probeer dit ook eens). Ik w8 gewoon af en anders gewoon op voor de volgende maand.
Groetjes Tamara (Tamjo)

Mijn Nichtje,heeft een innestelingsbloeding gehad.
Heeft 2 dagen geduurd,zij ging van een menstruatie uit.Week later teste zij positief.Heb je verder mischien ook kwaaltjes,al wil dat niet zo veel zeggen.Probeer anders even een testje.Laat je het ons even weten?

Ik heb eigenlijk nog niet echt kwaaltjes al denk ik het zelf soms waarschijnlijk omdat ik er zo mee bezig ben. Ik wacht het gewoon nog even af hoe lang ik ( ongesesteld) ben of niet ben!! En misschien om idd de twijfel bij mezelf weg te nemen doe ik idd wel even een testje. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Ik zit inmiddels op dag 45 van mijn eerste cyclus na de pil....heb al twee keer een paar dagjes bruin bloedverlies gehad....vanmorgen nog maar es getest maar toch echt negatief. Ws duurt het gewoon langer voordat mijn cyclus op gang komt, misschien heb ik wel nog geen eisprong gehad. Je hoort wel van vrouwen die na het stoppen met de pil een paar maanden helemaal niet ongesteld worden en daarna pas weer een cyclus hebben. Het is moeilijk om af te wachten tot alles weer op gang is. Vooral als je de wens hebt om zwanger te worden. Ik vind het ook verwarrend want ik heb al twee kinderen en toen ik stopte met pil was ik de eerste keer gelijk zwanger en de tweede keer werd ik in de tweede maand keurig ongesteld en daarna zwanger, dus het is nieuw voor mij. Helaas zit er weinig op dan afwachten en natuurlijk wel gewoon doorgaan met klussen voor het geval je eisprong gewoon later is......Succes

Bedankt voor je reactie,

Ik wacht het idd ook maar gewoon af hoe het allemaal loopt. Het is voor mij de eerste dus echt allemaal nieuw. Ik wil me er ook niet te veel op focussen hoe moeilijk hetook is. Ik zie wel hoe het loopt en hopelijk mag ik snel zwanger worden.

Trouwens erg fijn om hier of het forum vragen te kunnen stellen. Ik kan het eigenlijk aan niemand anders vragen want we willen niet vertellen dat ik gestopt ben met de pil.

ik heb nu ook enige twijfel over mijn menstruatie ik ben donderdag (4 dagen voor mijn NOD) ongesteld geworden en nu zondag is het alweer over, normaal ben ik toch wel langer ongesteld. ga voor de zekerheid volgende week maar testen. wel vaag hoor vorige maand was ik 2 week te laat en nu 4 dagen te vroeg. ben in aug gestopt met de pil en direct een goede cyclus en nou is de regelmaat weg.

Terug
Bovenaan