is ie er nog wel?

Hoi iedereen,

Ik ben nu bijna 14 weken en ik voel mij zo goed dat ik mij soms wel eens afvraag of die kleine smurf er nog wel zit. Ik moet nog tot 22 april wachten tot ik weer bij de verloskundige verwacht wordt...

Iemand die mij kan vertellen dat die smurf echt niet zomaar oplost?? Is dit gevoel normaal?

Echt, hij lost echt niet zomaar op...

Ik zit nu ook op 14 weken en voel me ook een stuk beter. Minder moe en minder misselijk. Heb nog wel wat kwaaltjes die ik denk ik tot het einde toe zal mogen ervaren (last van rug, snel geïrriteerd etc.), maar ik voel me wel een stuk beter.

Begin wel een buikje te ontwikkelen (daar gaat alle winst van Sonja B.) dus er gebeurt zeker nog wel iets...

Enne, je merkt het echt wel als ie er tussentijds uit zou zijn gekomen!

hihi, ja dat zal wel ja! dat ik het gemerkt zou hebben als ie er uit gekomen was.

Ik heb ook nog wel kwaaltjes, zoals mijn stoelgang en ben  erg kribbig. Mijn  vriend zegt dan altijd dat ie het zoooo gezellig vindt met een zwangere vrouw in huis !

dank in ieder geval voor je antwoord.

Wel vervelend dat jij bepaalde kwaaltjes hebt die je hoogst waarschijnlijk niet meer kwijt raakt.

Ik hoop dat mijn buik ook snel begint te groeien, daar heb ik nou echt zin in dat mensen het aan mij kunnen zien!

groeten

Inderdaad, wat mijn voorganster al heeft gezegd, hij lost echt niet op, hihi.
Het is normaal dat je na 3 maanden je een stuk beter gaat voelen.
Daar had ik ook zo op gehoopt, helaas is het bij mij anders. Morgen ben ik 15 weken en ben nog steeds vresselijk moe en slaap slecht. Ook vloei ik al ruim 3 weken, wat ik dus echt niet prettig vind.
Ik moet woensdag weer naar de vk.
Meid, wees blij dat je je wat beter voelt nu, geniet daar maar van, je zult straks een lekker buikje gaan krijgen, en je kindje gaan voelen. Als dit je eerste is zal dat nog wel eventjes op zich laten wachten.
Ik baal vresselijk van mn buik, het ziet eruit als een zwanger buik, iedereen ziet nu dat ik zwanger ben. Maar is is alleen maar los vel met vet en vocht, grrrr, baal nu al van m,n lichaam. Ik prop me nog lekker in een spijkerbroek!

Misschien is een doptone iets voor je, die kun je op internet kopen, en dan kun je het hartje thuis luisteren van je kleine!!

Groetjes, Ris

Hee friezinne,

Het is wel normaal hoor, zo'n stilte voor de storm. De meeste kwaaltjes zijn voorbij, er is nog niet echt een buik, je voelt het kindje nog niet bewegen, dan wordt je onzeker.....
Wees gerust, je zult snel genoeg een buik krijgen en idd. Het hartje horen is altijd een erg leuke bevestiging!!

Terug
Bovenaan