Is iedereen aan het bevallen ogzo :P

A

Anoniem

Guest
De hele avond is er al niets meer gepost!! hoop toch niet dat ik de enige van t novemberforum ben die nog niks heeft haha...

De site doet wel weer raar (tenminste bij mij) dus miss is dat het :)

angela

Hai Angela,

Nee je bent niet de enige hoor die nog geen ukkie in haar armen heeft. Ik lees wel elke dag even de berichtjes, maar heb gewoon geen zin om ergens op te reageren. Erg he?  

Groetjes
Wilma
19 november uitgerekend.

ja ik ken het...misschien zijn er meerdere mensen die dit ook hebben

Ik heb zoiezo nergens zin meer in want ben het een btj zat..net bloed en slijm verloren (ben nu 40 wkn en 1dag) Dus hoop dat ik nu eindelijk ga beginnen!!

Angela

Nou hier ook hoor...
Ik ben er zo mee aan dat reageren of een nieuw onderwerp beginnen niet echt wil.
Ik wil mijn kleine in mijn handen houden. Het kamertje is klaar, ik ben klaar, alleen vindt mijn hummeltje het wel lekker warm binnen denk ik.
Ik heb wel veel last van krampen, maar dit zijn volgens mij geen weeen. Ik krijg de krampen alleen als ik een rare beweging maak, of als ik nies.....
Het is ingedaaldf, dus waar hij/zij nu op wacht?
Ik heb zelfs gisteren uit frustratie ananas gegeten, maar dat hielp ook niet echt.
Het erge vind ik dat ik niet weet of het nu deze week komt of dat het nog twee weken zal duren...
AAAAAAARRRRCCCHHHH!!!!

afz een frustie

Korrine
39 weken

Terug
Bovenaan