Is iedereen aan het carnavallen??

Man, wat is het hier rustig zeg! Meestal kan ik het niet bijbenen als ik even een paar uurtjes niet gekeken heb, maar er gebeurt nu weinig. Is iedereen aan de carnaval??
Geeft niks hoor, maar als goedmakertje wil ik wel graag alle feestbeesten op de foto zien!!
Liefs Phira

Nog niet, we gaan zo naar de kinderoptocht kijken, morgen naar de grote optocht.
Yenna gaat als pippi langkous... Voor Yari hebben we geen pakje gekocht, hij  ligt in de kinderwagenbak zie je niks van..
Maar we zijn ook niet ( meer ) van die carnavallers dus volgend jaar krijgt hij een mega mooi pak.
Ik zal straks effe een foto van Yenna ( pippi ) maken. Mag ook wel he ???

Groetjes Marina.

nee hier ook geen carnaval, m'n familie in brabant wel.
wij zijn aan het genieten van het mooie weer.
en mijn voorjaarsschoonmaak zit in mn hoofd
Ben lekker aan het opruimen, schoonmaken, mutsen in huis. heeeeeeeeerlijk

Morgen pas...
Alleen naar de optocht hier.
En maandag middag ga ik met Merel en mijn moeder hier in het dorp wat rondkijken!

We waren vandaag even lekker de deur uit met dit mooie weer..heeeeerlijk!!!

Iedereen heeft het over het mooie weer. . .waar wonen jullie. . in Spanje? Het is hier de hele dag bewolkt geweest!
Bij mij is er toch zeker een soort twijfelend doorkomend zonnetje nodig voor ik van 'mooi weer'  ga spreken.
Maar blij dat jullie mooi weer hebben gehad, is het tenminste niet overal triest geweest vandaag!
Liefs Phira

hoi hoi

Ja wij hebben hier ook carnaval gevierd!!!!
Althans ik zat voor mijn werk in een  wagen die mee reed in de optocht.
En mijn vriend en onze sophie zaten langs de kant naar alle wagen te kijken en dus ook naar mij   (en een heleboel vrienden en kennisen en familie erbij)

Het was wel apart hoor dat je dochtertje dan naar jou kijkt( alhoewel kijkt!!!.. ze sliept toen wij met de wagen voorbij reden .........  ) en jij dus niet gezellig naast haar staat, maar goed ...

ws gaan we dinsdag nog een keer met haar kijken naar een andere optocht...

liefs tobi

Terug
Bovenaan