is iedereen al klaar met zijn kamertje?

is iedereen al klaar met zijn kamertje? ik nog niet helemaal duurt w.s nog 1 weekje. en wanneer zetten jullie je bed op klossen? ik heb veel last van mijn bekken en nu raadde mij iemand aan het er nu al op te zetten wat denken jullie?
gr lotte 34 wk en 0 dgn

Lotte, hier zijn we klaar met het kamertje, moet alleen nog een plankje boven de commode, want hadden we niet meebesteld en verder is alles klaar, kleertjes hangen/liggen in de kast..........

klossen ja mmm ik kom nog goed uit bed, heb meer last van het omdraaien dan van in en uit bed gaan........over 3 weken moet ik wel want vanaf week 37 mag ik thuis bevallen he? stel het eigenlijk gewoon uit tot het echt moet.
Heb al wel de matrasbeschermer op mijn bed liggen.

liefs Daantje

Hoi hoi

Onze baby kamer is klaar, maar dit is onze tweede en de oudste heeft een nieuwe kamer gekregen dus hoefde de baby kamer alleen maar schoon te maken en opnieuw in te richten! Verder hele verbouwing boven hoor maar is als het goed is na dit weekend allemaal klaar hoef ik niet meer op zolder te slapen (wij hadden een hele grote slaapkamer zijn er nu weer 2 van gemaakt één voor onze dochter en één voor ons, onze dochter slaapt allang op haar nieuwe kamer wij morgen eindelijk ook op onze nieuwe kamer..). Joh als jij last hebt van je bekken moet je juist goed om jezelf denken en is het alleen maar goed om je bed op klossen te zetten!! Ik zal volgende week ook eens de thuiszorg gaan bellen om klossen te regelen.....
Denk goed om jezelf!

Liefs Jess 34 wk 4 dg

onze babykamer is wel klaar hoor, maar onze eigen slaapkamer nog niet haha. Wij slapen momenteel op de babykamer, dus als onze kamer klaar is kan ik eindelijk de meubels op hun plek gaan zetten en alles opruimen. Ik denk dat het nog zo'n week of 2 duurt. Ach we hebben nog tijd, pas 34 wkn zwanger
San

ik ben al klaar , kan er niet tegen als er iets op t laatste moment nog moet gebeuren hahahahaha... Maar voor de rest in huis moet ik nog wel alles neerzetten hoor. Afgelopen donderdag ook even gevraagd aan de thuiszorg of alles nu compleet was en dat was helemaal in orde.

Nu lekker genieten verder en zaterdag naar de jonge gezinnen beurs!

Wij gaan volgende week vrijdag overhuizen en dan 's maandags komt het kamertje binnen!! EINDELIJK!! Heb er echt zin in om het mooi te gaan maken
Vandaag zijn ze komen meten voor de gordijnen en houten lamellen.Duurt ongeveer 3 weken dat ze binnenkomen.

Iedereen fijn weekend!

De meubeltjes staan allemaal, moet alleen de gordijnen nog ophangen. die heb ik vandeweek pas op kunnen halen. Maar dat doe ik morgen. Verder dan het bed opmaken en nog wat wassen draaien. Ik heb het idee dat daar geen einde aan komt, ik heb al veel gewassen maar er blijft steeds nieuwe was komen. Hopelijk is dat nu ook snel klaar.   De box zetten we ook morgen neer.

Groetjes
Bibi

Hoi  

Bij ons staan alle meubeltjes en is alles klaar bij ons in de slaapkamer, de kleine komt eerst bij ons liggen en verhuisd na een jaartje naar zijn of haar zus.
Alleen de box en het badje moeten nog komen maar die lenen we van vrienden dus als het nodig is zijn ze zo hier.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan