Is iedereen carneval aan het vieren??

Marianne had het een paar dagen geleden, maar nu heb ik het, wat is het rustig en saai hier en op msn.
Pfffffffffffffff.

Ik hoop dat iedereen plezier heeft met het vieren van carneval

Ik niet hoor!! Ik HAAT carnaval! Lekker gemaakt grappig lopen doen BAH BAH BAH! Ik woon in het midden van het land en daar is het zowiezo niet erg actueel. Maarre idd saai hier. Wat doen we eraan? Jij een idee? hahaha!
gr.Ing

Mij niet gezien, ik haat ook Carnaval, hier in de randstad vieren we het niet zo, Vandaag op het werk wel zat debielen voorbij zien komen...even verteld dat het flesje bier in hun hand een boete van 70 euro kon opleveren....waren ze sneller opgesodemieterd naar de trein, want ze waren nogal luidruchtig!
Maar vind het een verschrikkelijk feest, als je je wilt verkleden doe dat dan met halloween is veel leuker!

Groetjes
Angel

ps ben het hele weekend aan het werk, dus je ziet me niet veel!

Hoi meiden,

Jammer dat jullie het feest haten...
Da mag, maar wilde even zeggen dat het GEEN GEMAAKT BLIJ FEEST IS!!

En ja debielen heb je overal lopen, maar dat heeft niets met carnaval te maken en doen ze ook bij een avond stappen en zker dat geval met bier over straat lopen.

Nou ik ga weer verder met VIEREN VAN DIT NIET GEMAAKTE FEESTJE!!

Doei!

X Saskia

p.s. wil niemand tegen het oofd stoten hoor, maar vond de uitspraak van Ing een beetje overdreven.

Hier in het hoge noorden hebben we ook carnaval!!!
Vandaag is de optocht, maar begint als Jesse slaapt.Ik ga er ook vaak heen, wnat vind het leuk!!!
Volgend jaar maar weer.

Groetjes Linda

nou ik heb wel eens carnaval gevierd, en voor mij hoeft t ook niet zo meer. We wonen nu in Almere dus krijg je er niet zoveel van mee... alleen ik zit nu alleen thuis want mijn vriend in met Birgit naar zijn dorp in Brabant naar een feest voor kinderen, en morgen komt mijn schoonmoeder Birgit ook weer halen.. ik vind t prima, kan ik lekker even op internet, heb drukke dagen gehad..

Moest vrijdag plotseling van de commandant toch weer meer naar de huishoudbeurs.. en t resultaat kun je hier lezen:

link

Evelien

Terug
Bovenaan