is iedereen naar de kerstboom aan het staren ofzo?

A

Anoniem

Guest
Hihi, ik zit op m'n werk en   spiek af en toe even. Maar er valt vandaag niets te spieken. Gisteravond om 21.00 heb ik mijn laatste reactie geplaatst, en vannochtend zijn er nog een paar reacties bij gekomen, maar om nou te zeggen "dames, dames, rustig aan .." Nee, niet echt.
(of iedereen is eindelijk aan het doen waar ze voor betaald worden ... werken)
Ben weer weg!
Nelleke

hihi tja het is wel een drukke maand natuurlijk

heb zelf ff weinig zin om te computeren, Ivar was vorige week ziek en ik deze week, dus bah! we gaan morgen lekker een weekend met zijn 2-en weg (Ivar naar opa en oma), dus hoop dat ik dan weer opgeknapt ben...

liefs Jenneke mv Ivar

Ik heb net het verplichte strijkwerk gedaan  en heb de eerste lichtjes naar beneden gesleept. Moet nodig wat kerst in huis gaan brengen, maar mijn hoofd is nog helemaal niet in kerstsfeer...dus die ga ik nu proberen op te roepen..
maar dacht..ga eerst ff op de computer aan de gang, Chris slaapt...
Dus ben er wel, maar hoor hier eigenlijk niet te zijn...

groetjes Pas

kben er wel,   en zal zo ook even wat reacties plaatsen. Heb alleen op dit moment niet zoveel nieuws, behalve dat ik op een telefoontje van de gynaecoloog wacht over de uitslag van mijn bloedtest.
Zit zeker niet naar de kerstboom te staren, hahaha, we hebben geen boom en die komt er   ook niet. Lijkt me niet handig met Julian, die stopt alles nog in zijn mond, dus naalden die gaan afvallen ook en van een kunstboom hou ik helemaal niet. Was van plan om het op een andere manier gezellig te maken, maar dat is er nog niet van gekomen.

Het was mij ook al opgevallen dat het hier rustiger wordt. Zit iedereen te msn-nen ofzo? Nou ja, het zal na de decemberdrukte wel weer drukker worden hier, toch??!!

Ellen mv Julian

Vanmorgen lekker in huis bezig geweest. Dean ligt nu te slapen en ik was een boterhammetje aan het eten en even hier aan het lezen. Het is inderdaad de laatste tijd erg rustig.

Groetjes,
Nelly.

Bizzy bizzy bizzy, maar ik meld me voor vanavond.
Vanmorgen boodschappen wezen doen en lekker buiten geweest met Yoëll.
Vanmiddag druk in het huis aan de slag gegaan.

Waar is de rest??????????????

En eh foei nelleke zomaar onder werktijd, tja misschien verklaard dat ook waar de rest was om dat tijdstip

Hier druk druk,inderdaad de decembermaand maar ook kraamvisites,kadootjes kopen,druk op het werk enz enz..
Ook heb ik weinig te melden,maar ik lees wel regelmatig even mee.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan