is iedereen nou daar???

echt wel jammer dat er zo weinig geschreven word of is het juis goed, dat er niet zoveel geschreven word, bedoel geen klachten nergends geen last van?
Vond echt zo gezellig dit forum, maar zie dat er al een aantal dagen niet is gereageerd of nieuwe discussies.Heb geprobeerd om op dat andere forum te komen en had me geregistreerd, blijk dat ik iets verkeerd s heb gedaan en nou moet ik contact opnemen met forum beheeder, ja dag,...geen zin in,....Hopelijk kome r weer wat leven hier opt forum!
Liefs nance

Hoi angel,

Nee hoor ik ben er nog, ik vind het ook jammer dat er zo weinig geschreven word, ik kijk bijna elke dag maar elke keer niets.
Ik dacht dat iedereen op vakantie was ofzo.

Ik ben niet van plan om op het andere forum te kijken, ik vind 1 wel genoeg en ik heb ook geen problemen met de privacy.

Groetjes kim

Hai Angel,

Ik check ook iedere dag even. Maar ja, zelf heb ik momenteel zo weinig te melden. Waarschijnlijk hebben meer mensen dat?
Mijn leventje kabbelt momenteel lekker voort en ik heb helemaal nergens last van. Het zal allemaal wel goed zijn.
Ook ik ben zeker niet van plan naar een ander forum te verhuizen, hallo, heb al moeite om hier iets zinnigs te schrijven, laat staan twee fora bijhouden ;-))) En de privacy? Daar heb ik echt geen last van.

Ik zal wat meer mijn best doen, heb namelijk al snel het gevoel, ach, dat geneuzel boeit andere mensen toch niet.

Liefs Mamamijn

Hoi!
Ik kijk ook regelmatig op t forum en lees alle berichtjes. Maar omdat ik dat meestal via m'n telefoon doe, vind ik reageren soms wat lastig...

Bij mij gaat ook alles goed. Herken nu meer vanuit m'n vorige zwangerschap. M'n banden voel ik af en toe behoorlijk, vooral bij onverwachte bewegingen. Ook moet ik weer goed op m'n houding letten, anders doet m'n, bekken pijn.
zaterdag gaan we op vakantie naar turkije. Kijk er echt naar uit. Hopelijk even heerlijk uitrusten en genieten van t zwanger zijn. Die maandag erop hebben we weer een echo, ben dan 16+3. Gaan we hopelijk zien of t een jongen of meisje wordt!

Zo, dat was mijn update :)

Super!!!!!!!Want ik vind jullie zo leuk en lees graag de verhalen!!!Ik ga ook meer schrijven!!!!Geweldig dat jullie hier blijven want ik heb ook geen probleem met privacy!Dikke kussen voor iedereen en wens jullie een stralende dag toe!!Liefs nance

Hoihoi!

Ook ik ben er nog :))
Kijk ook iedere dag even via m'n telefoon, en dan is een berichtje achterlaten inderdaad ietsje lastiger....
Zal het eens een poging wagen.

Hier alles prima. Daar waar de meeste vrouwen de kwaaltjes de eerste 3 maanden krijgen, krijg ik ze nu! Moeheid, slapeloze nachten (lekker tegenstrijdig, hihi), pijnlijke rug en een buik waar je echt u tegen zegt!!! Ondanks dit alles geniet ik met volle teugen. Kinderwagens kijken, beginnen aan de babykamer, me opgegeven voor een borstvoedingscursus :)
Heeeerlijk!! Ben erg benieuwd wanneer ik ze zal voelen en hoe dat voelt!

Liefs!

Het star80!!!!!
Ik heb je gemist!Leuk dat ik weer lees hoe het met je gaat!!!Ik heb hem/ haar al een paar keertjes gevoeld, geweldig is het!Dit is de 4de, dus ik heb het snel geherkend!
Heerlijk naar het gevoel toe leven meis!
Liefs Nance

en ik ben er ook nog steeds alleen heb ik erg veel problemen met inloggen hier dus ik kan vaak gewoon niet reageren omdat ik niet ingelogt kom.
maar ik lees hier wel een paar keer per dag mee

Terug
Bovenaan