is ivf het eidn stadium ?

Beste damens,

Ik heb even een vraagje, waarschijnlijk gaan we zeer binnenkort beginnenmet IUI, als dit na ongeveer 6x niet gelukt is gaan we over op ivf. Maar stel dat wij dit niet willen is er dan nog een andere mogelijkheid, of i IVF dan echt het eindstadium. Ik weet dat je ook nog icsi heb of zo. Maar mijn   man zijn zaad is helemaal ok dus zullen we niet snel daarvor in aanmerking komen. Ik hoor graag jullie bevindingen.

P.s. voor mij is het niet echt spannend op dit momen is de kans heel groot dat ik spontaan zwanger wordt dus volgende week moet ik ongi worden dan hsg en dan gaan we praten over IUI. Ik lees met jullie allemaal mee en leef mee, maar helaas heb ik niete cht de puf meer om op iedereen te reageren.

Bedankt alvast,
Mariska

Hoi,

Ik kom hier soms nog wel eens meelezen en wilde even reageren.

Wij hebben helemaal geen IUI gehad. Na een kijkoperatie was onze enige mogelijkheid IVF. Dus ja wat is dan het eindstadion. In principe wel, maar zoals je zelf zegt, is er een grote mogelijkheid voor jullie om zo zwanger te worden.

Wacht eerst die 6x IUI af. Tegen de tijd dat je die allemaal gehad hebt (wat ik niet hoop voor je) dan weet je wel of je nog voor IVF wilt gaan ja of nee. Meestal rol je vanzelf in het traject. En ik moet zeggen dat ik IVF reuze vond meevallen.

Maar ik ga hard voor je duimen dat het gewoon met IUI lukt hoor. Geef de moed niet op. Komt allemaal wel goed.

Sterkte

Liefs
Nicole(20,6 weken zwanger na 1e ISCI)

Terug
Bovenaan