is jullie 20 weken echo vergoed??

A

Anoniem

Guest
Bij mij niet namelijk. Ik heb behalve een 20 weken echo ook een 32 weken echo gehad omdat ze niet alles vertrouwden
Maar nu is dat van mijn no claim afgehaald en daar had ik gisteren voor gebeld en dat hoort volgens oz(nu cz) ook van je no claim af te gaan!!

Was dat nij jullie ook zo? De 32 weken echo was namelijk al duurder dan dat mijn no claim zou opleveren.

Ik heb tot nu toe al 'geluk' gehad, want Den Haag heeft het zo geregeld, dat als je een aandoening hebt zowiezo niet in aanmerking komt voor teruggave!!
Als ik 1 keer en ik moet minimaal 1 keer per jaar, naar mijn internist ga had ik het bedrag al weggewerkt.

Maar hoe zit het dus bij jullie??

Liefs Alma

Hoi,
Die van mij is ook niet vergoed, ivm met een eigen risico. We moesten zelfs nog een stukje kraamzorg betalen. We hadden niet echt op een zwangerschap gerekend, anders hadden we geen eigen risico genomen. Ik vind het allemaal wel onoverzichterlijker geworden hoor! Wij waren altijd ziekenfonds, daar zag je niets van terug.

Maarre, alle gemaakte ziektekosten kan je wel opgeven bij de belanstingdienst hè! Ook voor brillenglazen enzo.

Francien

Hier is gelukkig alles volledig vergoed, ook de kraamzorg, maar ik heb ook een uitgebreide aanvullende verzekering.

groetjes,
Ikke mv 2

Terug
Bovenaan