<p>Nou.. de titel zegt het al... bij mij is de relatie wel erg veranderd. We hebben nog steeds erg veel leuke en gezellige momenten, maar er zijn ook zoveel minder leuke momenten de laatste tijd! Ik zou graag eens jullie meningen horen.. </p><p>Ons zoontje is heel gevoelig voor prikkels, waar wij hem in moeten begeleiden, ik ben daar heel streng in, simpelweg omdat hij anders overstuur raakt en ik hem kan troosten. Mijn man vind echter maar dat ik overdrijf, en wordr vaak boos op me, zegt dat ik zeur... </p><p>Ook gaat het met zijn voeding niet goed, hij heeft veel krampjes, reflux en we zijn daarvoor bij een kibderarts. Mijn man kan vaak niet mee door werk, dus ik geef door wat de kinderarts verteld heeft en wat we gaan proberen, maar ik heb nog elke keer een hele serenade over me heen gekregen waarom hij het er niet mee eens is, en hij is dsn boos op mij want ik had er wat van moeten zeggen!! </p><p>Regelmatig gebeurt het dat hij de baby niet stil krijgt, of onzeker is en om mijn mening vraagt, en als ik hem dan help of mijn mening geef krijg ik het weer over me heen, want ik weet het altijd beter !</p><p>Daarbij slaapt hij door het gehuil heen, waardoor ik elke nacht de pineut ben, al 10 weken lang. Ik ga er dan uit, en maak soms een beetje lawaai, want ja.. als je door een huilende baby heen slaapt, slaap je ook wel door dat kleine beetje geluid van mij heen, maar daar wordt hij dan boos over, want het maakt hem wakker! </p><p>Ik kan de laatste tijd in zijn ogen erg weinig goed doen, en als ik dat aangeef vind hij vaak dat ik of ongelijk heb, of dat het allemaal wel meevalt, maar ik heb daardoor wel echt veel dagen dat ik nergens van kan genieten en alleen maar aannhet rennen en oplossen ben voor mijn gevoel. </p><p>Ik ben echt nog wel gelukkig met mijn partner hoor, maar dat er zovaak onenigheid is om vanalles vind ik echt heel erg zwaar! </p><p>Hoe ervaren jullie het sinds de baby er is?</p>