is KRUITVAT test wel te vertrouwen?????

A

Anoniem

Guest
ik heb net dus een berichtje geplaatst met,een heeeel licht streepje....

ben dus naar bevestigingen aan het zoeken,op het internet!!!
maar heb nu al 2 verhaalen gelezen...de 1 had 2x getest en de andere 4x met KRUITVAT test en die waaren ook licht van kleur maar ze zijn toch wel ongi geworden!!!!

HELP wie weet hier een antwoord op????

ben al erg onzeker en nu helamaal als ik dit lees!!!!

xxxtam80

Hé meis,

Ook de kruidvat test is een betrouwbare test. Er kunnen diverse redenen zijn waarom zij weer ongesteld zijn geworden. Het is goed mogelijk dat bij hen het vruchtje toch niet goed was of dat de innesteling niet goed gegaan is, waardoor het dus weer 'opgeruimd' werd. Dat wil niet zeggen dat jou dat dús ook gaat gebeuren! Probeer vertrouwen te hebben meid en probeer je te ontspannen. Ik weet het, dat is op dit moment verschrikkelijk moeilijk, maar het is denk ik wel beter voor je. Van alle verhalen op internet kun je heel onzeker worden, juist omdat het éindelijk voor jou zo ver is en je het nog niet goed durft te geloven. Eigenlijk zou je die hele pc lekker uit moeten zetten en gewoon iets leuks gaan doen. Heus, jezelf de kop gek maken is toch het laatste waar je nu op zit te wachten!
Kop op meid, iedereen hier staat achter je! Hup uit, leuke dingen gaan doen en morgen lekker nog eens testen. Het komt goed, heus.

Liefs,Tess

Hoi tam80,

Als je het niet vertrouwd ga dan een andere halen en doe dan morgenochtend de test met die andere. Ik denk dat dit het beste is voor je eigen gevoel.

Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik denk wanneer er een streepje staat hoe licht of donker ook. Er komt geen streep als je niet zwanger bent toch!

Heel veel succes en volg ook een beetje je gevoel.

Ben benieuwd hoe jou test morgen afloopt.

Sabine  

Beste Tam,

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Misschien dat je het met een andere test dan die van het Kruidvat kan proberen. Of nog een paar dagen wachten, als de test dan weer positief is dan ben je denk ik echt wel zwanger.
Moeilijk om in deze tijd nuchter na te denken, al die gevoelens die zo tegenstrijdig zijn. Je bent heel blij dat je zwanger bent, maar ook weer heel bang dat het niet zo is .
Heel veel sterkte en blijf gewoon hopen dat het goed is, jouw tijd is nu ook eindelijk aangebroken hoor.

Groetjes van Elfje

Tam,

Ik sluit me aan bij de rest ik heb nog geen slechte verhalen gehoort over die test. Ik heb zelf met het huismerk van de samenwerkende apothekers getest. Die staat ook hoog aangeschreven en slaat uit vanaf een waarde van 25 hcg.
Bij mijn zoon sloeg hij binnen 5 sec aan maar ik was al 6wk onderweg toen.

Succes met testen Nathalie

halo ik henb toen oook getest met kruidvat en die was gewoon goed hoor dus maak jenie druk zou over een paar daagen weer testen jolanda

Hoi, wat geweldig dat t waarschijnlijk raak is!!! Toch zou ik als ik jou was mrgen met n CB test ofzo testen.Wil je niet onnodig ongerust maken, maar ik heb wel wat slechte verhalen er over gehoord...Er schijnen ook al regelmatig klachten te komen, maar t kruidvat doet er niks mee....dat neemt niet weg dat t bij jou gewoon goed kan zijn hoor!

Gewoon CB ofzo, die is kei gevoelig en t lijkt me dat n streepje streepje is!!

You go girl!

hallo lieve dames

badankt voor jullie lieve reakties!!!

jullie zullen mij wel een zeur piet vinden...

maar heb net toch nog ff een andere test gekocht voor morgen vroeg!!!!

ik ren de hele dag naar de wc om te kijken of de duifels er al zijn,want dat gevoel heb ik nog steets in mijn onder buik,is dit normaal???

Terug
Bovenaan