Is mijn kind mijn kind wel?

A

Anoniem

Guest
Ik ga nu toch echt twijfelen hoor. Ruben en ik zijn échte pannenkoekeneters (met N pauline).
Niet gewoon pannenkoekeneters, maar van die echte! Die alle pannenkoekenrestaurants afgaan en een top10 samenstellen enzo. Zooooo lekker vinden wij ze.
En door al die lekkere smikkelende pannenkoekenkids hier op het forum dacht ik: Tijd om de pannenkoek bij Kian te introduceren.

HIJ MOEST 'M NIET!!
Wel heb ik ooit.....
Ik had ook eigenlijk beter moeten weten, want Kian heeft nog nooit iets nieuws gegeten zonder eerst een paar keer tegen te stribbelen. Maar dit viel me wel weer even tegen. Maar goed er zijn ergere dingen...
Pannenkoeken zijn dan voor pappa en mamma wel een soort eerste levensbehoefte, maar ik geloof dat baby's nog best even zonder kunnen. Later nog maar eens proberen.
Liefs Nelleke

Stop de panneNkoek in de blender met fruitje en probeer het nog eens hahahahaha

Yoëll komt ze anders wel opeten hoor, zn tweede achternaam is dan ook Kliko

Wij lusten ook wel een pannekoek op zijn tijd, maarruh... Julian kreeg gisteren op het KDV zijn eerste pannekoek en at er ook niks van!   Hoefde 'm niet! Ha ha! Verder eet-ie alles! Komt vast nog wel goed later!
Groetjes,
Ellen mv Julian

Haha! Wat grappig, zulke grote pannekoekenfanaten als ouders en dan geen willen. Na een paar keer wennen vindt hij het vast ook heerlijk, zijn smaak moet zich vast nog ontwikkelen. Ben benieuwd of Thom echt een kind van zijn moeder is en ook dol op spruitjes is .
Groetjes mv Thom

O, Nelleke, hier nog zo'n pannenkoekenmonsters hoor! Liefst iedere zondag, lekkere boerenpannenkoeken. Tijdens mijn zwangerschap kon ik er (helaas voor sonja bakker) geen genoeg van krijgen!

Tessa mot ze echter ook nog niet, this maar een vreemde koek denkt ze zeker! Wat er nu wel ingaat is een poffertje! De eerste keer was het alleen nog spelen, maar dinsdag had ze er 2 opgegeten. Jummie, op naar de megapoffer: de pannenkoek

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hihi, doe je zo je best; hoeft hij 'm niet. Moet er eigenlijk wel om lachen. Mijn man lust ook graag pannenkoeken, maar ik ben er niet zo'n fan van.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan