is onze dochter nu echt zo snel??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik had even een vraagje. iedereen zegt altijd dat onze dochter snel is in de ontwikkeling. nou moet ik zeggen het gaat ook heel erg goed en ze is ook zeer actief.
maar vanochtend stond ze in de box helemaal zelf gedaan. en dan staat ze ook zo 2a3 minuten. ze is geboren op 28 juni dus nog geen 7 maanden.
eigenlijk ben ik heel erg trots, maar het is niet leuk dat je elke keer te horen krijgt dat je dochter erg snel in de ontwikkeling is. ik heb het gevoel of moet ik me elke keer verdedigen.
aan de andere kant is het ook wel leuk en trots om te vertellen hoor. begrijp me niet verkeerd er zijn ergere dingen.
nou ja wie van jullie kleintjes staat nog meer???
groetjes

Heej, ja volgens mij is jullie dochtertje wel erg snel!!
Je hoeft je eigen helemaal niet te verdedigen hoor!!
Ieder kindje bepaalt zijn eigen tempo.
Maar je vraag: Dylano staat nog niet uit zichzelf hoor.
Hij is wel heel sterk in zijn beentjes dat wel, maar uit zichzelf staan?? Nee hoor!!
Haha!!

Groetjes Debby.

Ik denk inderdaad ook dat ze erg snel is. Maar volgens mij geeft een kind zelf wel aan wanneer die iets wil. Helemaal als ze zelf gaat staan dan kun je er volgens mij weinig aan doen. Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan als het maar niet te lang is.
Gewoon lekker van genieten.
Groetjes Lynn

Hey,

Hier nog zo'n snelle meid. Birgit is van 2 juli en crost de hele kamer rond in de loop wagen, ze loopt nu ook gericht achter me aan, deed ze eerst niet (ze zit er ook al vanaf 5 mnd in) In de box zit ze niet veel, want als ze zich dan heeft omgedraaid op haar buik wordt ze snel boos omdat kruipen niet goed lukt en daar heeft ze ook geen zin in, ze wil staan en lopen! Als ze op haar rug ligt en je pakt haar handjes vast trekt ze zich helemaal zelf omhoog en gaat zo staan :S
Ze is ook altijd enorm sterk geweest, na haar geboorte was t eerste wat ze deed haar hoofd optille om me aan te kijken en met 2 maanden wilde ze op schoot ook alleen maar staan (wel goed beet houden)

Als ze zit (gaat ook al aardig, klein beetje wankel gat ze ook zo naar voor schommelen om te proberebn te gaan staan.
Ik ben bang dat ze het kruipen gaat overslaan...
Best grappig dat ze zo snel zijn maar aan de ene kant is zo'n baby die alles op t gemakje doet (zoals ik vroeger, liep pas met 18 mnd haha) ook wel lekker rustig!

Gr Evelien

Hoi

Dat is idd wel snel zeg!
Dylan (02-07-07)  staat wel maar dan op schoot en ook duwt hij zichzelf op totdat hij staat.
Vanaf welke leeftijd ging jullie kleintjes rollen? Dylan is er nu mee bezig maar lukt nog niet helemaal alleen. Wel met een klein zetje

Groetjes Linda

Hai,

Das wel heel snel inderdaad. De kinderarts blijft maar roepen dat Mette zo snel is maar die staat nog niet hoor en die is van 26 juni. Maarree het kan nog erger...op babyzwemmen is een kindje wat met 9 maanden al liep. Maarrre is toch niet erg als ze snel is? Beter zo dan een kind wat geen sjoegge geeft toch?

X ing

hallo,
gelukkig er zijn meer, ik had het zelf eigenlijk niet in de gaten, maar iedereen om me heen zegt het.
en eh linda, onze dochter rolde toen ze 3 maanden was heen en terug.  
het is ook wel een schattig gezicht hoor want als ze dan staat kijk ze echt met zo'n hoofd van "kijk een mam wat ik  kan"
groetjes  

Dat is wel snel hoor. Maar dat geeft toch helemaal niet? Alleen moet je er waarschijnlijk straks wat eerder achteraan hollen... Want als ze eenmaal kunnen staan en lopen..... hahahaaa, bewaar je dan maar.

Mijn dochtertje is vijf maanden en rolt af en toe van buik naar rug. Maar verder nog niet. Vind het ook wel best zo, het gaat al zo hard. En ik weet van mijn oudste dat als ze eenmaal de kamer doorgaan, dat het dan met de rust is gedaan.

Terug
Bovenaan