is pijn in rechterlies een zwangerschapssymptoom of niet?

hoi allemaal
wij hopen zwanger te raken van een 2e kindje.
een vraagje aan jullie:
zou pijn in de rechterlies een vroeg zwangerschapsteken kunnen zijn?
ik heb dit nl. vanaf mijn vermoedelijke eisprong, nu +/- een  week geleden.
ik weet dat ik gewoon een wekej geduld moet hebben tot mijn nod, maarja.. ben zo benieuwd en hoopvol...

groetjes janne

Hallo,

Eerlijk gezegd heb ik daar geen flauw idee van,maar ik heb sinds gisteren een positieve zwangerschapstest in handen en ik had het ook.Af en toe steken links of rechts onder in mijn buik.Maar ik geloof niet dat het meteen iets zegt.Wij zijn dus nu zwanger van de tweede.
Veel succes in deze spannende dagen.Hopelijk is het gelukt.

Groetjes

hai Janne,

misschien heb je je eisprong gevoeld, het eitje doet er namelijk tot 7 dagen over om je baarmoeder te bereiken en dat kan je voelen. Je eileider zti alleen wel iets hoger dan je lies. Pijn in je lies kan ook bekkeninstabiliteit/bandenpijn betekenen, maar daar is het wel erg vroeg voor, dat komt meestal pas na 3-4 maanden.

Ik hoop in ieder geval wel dat dit voor jouw een vroeg zwangerschapskwaaltje is, succes

Peet

hoi Janne

natuurlijk wil ik je helemaal geen valse hoop geven maar ik voelde dat ook toen ik zwanger was van de eerste,.. van die gekke scherpe steekjes links schuin onder in mn buik,.. ik weet nog dat ik toen tegen mn vriend zei dat als ik NIET zwanger zou zijn er toch even mee naar de dokter zou gaan,... maar het was raak!

hopelijk is het bij jou ook zo.

succes

gr janneke

Hoi!!

Bedankt voor jullie reactie.
dit weekend NOD, dus we wachten even af, pijn in de lies is nu weg dus misschien inderdaad eisprong?? Verder opkomende puistjes op mijn voorhoofd, maar dat krijg ik ook vaak voordat ik ongesteld moet worden.

Spannend....

Groetjes Janne

Hoi dames!

Nog steeds spannend hier.
Als ik uitga van mijnn cyclus van afgelopen 2 maanden dan zou ik donderdag NOD hebben gehad, ga ik uit van gem. 28 dagen, zoals de 2 maanden daarvoor, dan heb ik vandaag NOD.. en er is nog niets te bekennen... ik ben zo benieuwd, het liefst wil ik morgen een testje doen maar mijn partner zegt "wacht nog maar een paar dagen, wat maken die paar dagen extra nu nu uit", tja, die snapt er dus niets van, haha!
wordt vervolgd dus...

Groeten van janne

Terug
Bovenaan