Is sex nog net zo als voordat je voor een baby ging?

A

Anoniem

Guest
Wat ik me afvroeg, hoe zit dat bij jullie, is de sex nog hetzelfde als toen jullie nog niet aan het klussen waren?
En doe je het nu om het klussen als je ei in zicht is? Of ook wel gewoon spontaan zonder de gedachte dat hier misschien wel een kindje van kan komen?
Ik betrap mezelf er op dat zodra mn ei in aantocht is ik meer de behoefte voel dan buiten die klus periode om. Natuurlijk dan ook wel, maar niet zovaak hihi.

Dag mamaloe,

Ik moet zeggen dat ik sinds ik in november gestopt ben met de pil, meer zin heb in seks. En dat sinds we voor het echie gaan, juni nog meer zin heb. Ik betrap mezelf er wel op dat ik in de gaten hou dat we wel minimaal om de dag klussen vanaf 1 week nadat de rd weg zijn. Ik ben onregelmatig, dus hou ik dat om de dag zeker twee tot drie weken lang aan. Hier is mijn mannentje wel blij mee. Die vindt het wel eens jammer dat hij alleen maar in mij mag komen, beetje intiem maar ja het is nou eenmaal zo. Zei laatst ook; je wil mijn zaad hebben, ha ha. Hier kunnen we allebei hartelijk om lachen, dus het geeft verder geen problemen.

groetjes Rannie

Hoi hoi,

Bij ons is de seks idd veranderd, maar in positieve zin. We doen het vaker omdat ik meer zin heb en ook kan ik me meer laten gaan. Tuurlijk hou je idd in je achterhoofd dat je het ook vaak genoeg doet om de meeste kans te hebben dat het raak is, maar al we bezig zijn is dat niet hetgene waar ik aan denk.

Groetjes Joyce

Nou, waar ik achter ben gekomen dat de pil mij altijd erg geremd heeft. Ik had nooit zoveel zin en 1 x per week was voor mij voldoende. Nu heb ik veel vaker zin misschien zit het ook wel tussen de oren want al dat geklus is voor een goed doel.
Heb alleen zere borsten en mijn Nod is pas over 1 1/2 week. Het zal de hormoonhuishouding wel zijn.

Terug
Bovenaan