is slapen zoooo moeilijk???

Wat zou ik graag een nachtje door slapen echt waar.Ik heb 3 kids en geen van 3en zijn het grote slapersmaar van de derde(nu 6 mnd) dacht ik ff het gaat goed.
toen naar 4 mnd was het gebeurd hij slaapt heel onrustig en waar omde haveklap wakker.Ik heb al z'''n pyamapapje geprobeert en zwitsal met lavendel slaap zacht(naar 2 uur is hij weer wakker).
Ikdenk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik voor lopig veel herhalingen ga zien van programmas die ik snachts kijk.
Of jullie moeten tips hebben???
groetjes een slaperige bianca

hoi

misschien wertk dit van die tabletjes van vsm voor onrustige slapers en slapeloosheid.is   gewoon homeopatisch en bij mij dochter werkte het ook misschien heb je hier wat aan   gr wendy

Hoi, hoi

Mijn dochter heeft nu ook zo'n periode dat ze heel onrustig slaapt. En ik kreeg ook van Wendy de tip van de pilletjes van vsm, en ik moet zeggen dat het echt werkt. Ze slaapt echt beter nu, tuurlijk word ze nog weleens wakker maar minder dan voorheen. (Kindival van vsm). Ik zou het eens proberen, je weet maar nooit.

Suc6 groetjes Yvette

quote: max956 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2007 12:59:52'));

Hoi, hoi

Mijn dochter heeft nu ook zo'n periode dat ze heel onrustig slaapt. En ik kreeg ook van Wendy de tip van de pilletjes van vsm, en ik moet zeggen dat het echt werkt. Ze slaapt echt beter nu, tuurlijk word ze nog weleens wakker maar minder dan voorheen. (Kindival van vsm). Ik zou het eens proberen, je weet maar nooit.

Suc6 groetjes Yvette

hoi

ben blij voor je dat die pilletjes hebben geholpen,mijn docheter slaapt nu ook al weer een paar maanden beter gelukkig.gr wendy

Hoi Hoi

Slaat je kleine zichzelf niet wakker?
Onze kleine sloeg zich steeds wakker waardoor
hij steeds onrustiger ging slapen.
Nu hebben we sinds kort een bakerzak voor
hem en ik moet zeggen...GEWELDIG
Hij slaapt weer als een roos. Hij vind de zak
helemaal geweldig...en pappa en mamma ook

Succes

Terug
Bovenaan