Is Stef nou zo snel?? Of doen jullie kleintjes dit ook al?

Hoidiehoi!!

Gisteren was mijn moeder hier met een vriendin en die zeiden allebei dat Stef zo snel is..... Ik heb namelijk even samen met hem geshowd hoe goed hij al zelf zijn fles kan drinken... Hij pakt hem dan zelf aan, doet hem zelf in zijn mond, neemt zelf even een pauze en geeft zelf aan dat hij klaar is.... Voor mij vrij normaal, we doen het al een week of twee/drie..... Maarre..kunnen jullie kleinejtes dat nou ook al??

Liefs Annet

Hier nog zo'n luie kont. Hij kan het wel, maar halverwege gaat ie liever aan mijn haren friemelen enzo, dan laat ie los, en vind ie het wel makkelijk dat ik dat ding dan weer opvang.
Misschien moet ik 'm inderdaad eens zo los op de bank zetten. Misschien doet ie het dan wel. . ..
Liefs Nelleke

PS Maar stef is wel snel hoor, vorige keer was ie ook echt al wel een stukje verder als Kian. Hij kon al zelf zitten! Doet Kian nog steeds niet! De luiwammes. Haha.

hoi!
Milo deed dit al heel vroeg, ik denk al zeker een maand of 2 en hij kan ook al goed zitten. Wel vind ik dat Stef erg vroeg is met staan etc. Je hebt dus sowieso een snelle man!
liefs Stephanie

Tess houdt haar sapflesje wel vast maar haar melkfles mag mama doen. Ze ligt liever rond te kijken en mama maar met de fles erachteraan.

Wel knap van je hoor stef dat je dat al zo goed doet.

Groetjes sandra

Ehh Stef is 7 maanden en een beetje....
Wel leuk hoor, heel aandoenlijk. Alleen vaak doe ik het wel nog gewoon zelf omdat ik het anders wel jammer vind van "ons momentje"...

Liefs Annet

Mirthe heeft geen fles dus zou het niet weten. Ze drinkt wel zelf uit de tuit maar die geef ik niet veel meer omdat ik bezig ben haar uit een normale beker te laten drinken.

Terug
Bovenaan