is t pijn??

A

Anoniem

Guest
Ik ben inmiddels 35 weken zwanger en bengin het nu toch wel zwaar te vinden. Rustig aan doen zegt iedereen, maar dat is wel moeilijk hoor!!!! Ik heb nu sinds vanmorgen een soort pijn heeeeel laag in mijn buik tegen mijn vagina aan.... Ik weet niet of het pijn is, maar het voelt in ieder geval de hele tijd. Herkent iemand dit????

hoi anouk,

ja ik herken ze als indalingsweeen.
ik heb het precies zo gevoeld. wist ook niet zeker of ik wel pijn kon noemen, maar erg prettig was het ook niet.
zodra je weer naar je vk gaat dan zal ze voelen of je kindje ingedaald is.
toen ik het voor het eerst voelde en naar de vk ging voor controle was de baby wel een stuk ingedaald maar nog beweegelijk in het bekken.
en sinds vorige week weet ik dat het kindje nu helemaal vast zit in het bekken.
ze kan niet veel dieper gaan zitten en hoop dat ze dat ook niet doet, met lopen heb ik nu niet zo veel problemen maar als ze nog verder gaat zitten dan kun je problemen krijgen met lopen heb ik gehoord.
maar gelukkig hoef ik niet lang meer. jij ook niet meer, hoe gaat het bij jou  verder?
de laatste lootjes zijn zwaar aan het worden, oververmoeid, slaap jij nog een beetje?

groetjes Miranda 37,5

ik begin het nu toch wel zwaar te vinden... ben iets te enthousiast geweest met verlof, dacht dat wel even te doen tot 4 weken van te voren...... moet nog 1 week!!!! Slapen is heel wisselend, dan weer een paar nachten goed, dan weer een paar nachten rond uit slecht!!!!
maarja..... dan krijg je te horen dat het erbij hoort!!!!!

Terug
Bovenaan