is t waar?

hoi hoi,

ik hoorde van het weekend van mijn schoonzusje dat als je 30 bent eerder aan de beurt komt om naar de gyn. doorgestuurd te worden dan iemand als ik van 25.
ze heeft het van iemand gehoord die gyn. is als een vriend zijnde dan
en ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat ik zes jaar de pil geslikt heb dat het zo lang duurt voordat ik zwanger raak. dus wie weet

Hoi Koetje,

Wat een onzin.... je kunt ook als je jonger bent gewoon naar de gyn als je al langer probeert zwanger te worden.

Ik ben 27 en wij waren ± 1 1/2 jaar bezig en zijn gelijk doorgestuurd.....

Ik heb de huisarts uitgelegd dat ik al meer dan een half jaar ovulatietesten deed en dus hoefde ik niet te temperaturen.... 't is een duurder alternatief maar ik vind het wel prettiger dan temperaturen omdat je temp door veel dingen kan verschillen.

Hoelang zijn jullie nu bezig?

Liefs Lill

Hoi Koetje,

Helemaal met Lill eens. Ook ik ben nu 27 en inmiddels als 2,5 jaar bezig. Na een jaar mochten wij ons ook melden bij de Gyn. Wat ik af en toe wel eens erg irritant vind is de opmerking: Jullie zijn nog jong dus... Wat dus, we kiezen toch bewust om 'jong' papa en mama te worden?!

Kijk niet naar je leeftijd, maar ga voor je doel. Als je al temperatuurlijstjes of ovulatietesten hebt om te laten zien, scheelt je inderdaad tijd. En ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn, maar meestal staat er minimaal een jaar voor om doorverwezen te worden.

succes, Puck

Ik vroeg hoelang jullie nu bezig zijn, maar zag het al.... ruim 2 jaar... dat is een behoorlijke tijd zeg!!
Hoop voor je dat je geduld niet langer op de proef gesteld wordt!

Liefs Lill

Helemaal met de andere meiden eens!!

Ik ben op mijn 24 naar de ha gestapt voor een doorverwijzeing en heb het gekregen omdat we al 1,5 jaar bezig waren een mk gehad hadden. Dus de regel geldt voor iedereen meer dan een jaar geprobeert en geeen resultaten terwijl je aales geprobeerd heb dan op naar de gyn.

Liefs CLaudy

Terug
Bovenaan