Is Testlijn op zwangerschapstest even breed als controlelijn?????

Jongens ik zit nog zo in de zenuwen.
Ik heb na curretages al weken het gevoel zwanger te zijn en na tig testen heb ik nu bij kruidvat en mat care bij 4 dagen over tijd een gelijk opkomend smal rose streepje.
Bij mijn dochtertje had ik toen van clearblue een brede streep net als de controlelijn.
Zal dit betekenen dat het weer niet goed zit? Ik hoor veel verhalen over dat het dan weer een miskraam word.

Wie heeft ook een smal streepje gehad en was echt zwanger?

Heb gewoon slapeloze nachten

Heb je geen zwangersschap hormoon meer in je bloed van je vorige (niet gelukte) zwangerschap? Hormonen blijven nog 2 tot 4 weken in je bloed vlgs mij. Zo niet, dan is een streep een streep en als dat zo is: van harte!

De breedte van de streep is afhankelijk van de test. Welk stukje reageert op HCG. Lichte streepjes, daar wordt nog wel eens over gezegd dat het geen goed teken zou zijn. Maar dat hoeft ook niet, het ligt aan hoe snel jouw lichaam HCG aanmaakt! Ik zou me geen zorgen maken, je bent overduidelijk zwanger!

een streep is een streep hoor! Die komt er alleen door de reactie met hCG, dus dat het een miskraam zou zijn bij een lichte streep, dat zijn echt stompzinnige praatjes... Er zijn echt te veel mensen die vanuit allerlei paniek en angst stomme dingen lopen te vertellen: niet geloven dus. Je bent dus gewoon zwanger, (tenzij het nog van je eerdere zwangerschap was, maar gezien het feit dat die eerdere testen nog negatief waren, lijkt me dat niet). Gefeilicteerd dus!

Hallo ,ik heb ook 3 dagen na mn nod getest [clearblue]ook erg vaag lamp erbij en ja een heel ieniemienie streepje maar nog zo onzeker ,even 4 dagen gewacht en toen de kruidvattest gedaan en ja een ieniemie streepje maar toch iets duidelijker alweer
en er stond ook op dat het streepje lichter kon uitvallen als je nog maar net over tijd was
dus ik ga daar vanuit....
ben 2 december uitgerekend 5e kindje

Hey.

Een streep is natuurlijk een streep.
Ik heb 3 dagen na mijn NOD een test gedaan en er kwam een heel vaag 2e streepje.
Ben nu 36 weken zwanger. Hoe verder je heen bent in je zwangerschap hoe duidelijker de streep word, dus als je het niet vertrouwd zou ik over een aantal dagen nog een test doen, evt een digitale die duidelijk aangeeft "zwanger" of "niet zwanger".
Succes hoor.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan