is tie weer!! de ovulatie test!!

ik ga dit weekend voor het eerst beginnen met mijn ovulatie testen.
maar nu is de vraag.. wanneer moet ik zown test doen. is dat smorgens smiddag savonds.

ik heb namelijk hele wisselende diensten maar voornamelijk werk ik van 15:00 uur tot 01:00 uur..
dus meerendeel in de avond uurtjes..
(ook dit is niet leuk voor het klussen je ziet elkaar bijna niet)

iemand ervaring.. van hoe en wanneer..
ik heb trouwens de testen van sensitest.

liefs,,

Hoi!

De tijd maakt niet zoveel uit, maar ze zin het betrouwbaarst als je de test elke dag wel op hetzelfde tijdstip test. Als je de ene dag in de ochtend test, en dan in de avond, kun je zomaar je ei mislopen!

Meestal staat er ook wel wat op de verpakking dat ze aanraden om bijvoorbeeld 2 uur voor de test niet meer naar de wc te gaan en niet extra te drinken ofzo. Dit heeft dan weer te maken met de concentratie hormonen in je urine die dan te laag kan zijn.

Ik heb geen ervaring met sensitest, gebruik zelf matcare.
Succes!

Liefs Daisy

Hoi, je mag bij de ovulatietest niet de ochtend urine testen. Het advies is te testen tussen 10uur en voor het slapen gaan. Het klopt dat je moet proberen elke dag op het zelfde moment te doen.
Het maakt niet uit wanneer je gaat klussen als je een positieve test hebt. ALs het maar binnen 12 a 24 of 36 uur is. Dus je hebt even

Succes ermee

liefs yvonne

Oh ja, van die ochtendurine klopt idd! Dan kan er nog hormoon van d evorige dag in je urine zitten, waardoor je een valse positieve test kunt krijgen!

Ben er zelf even mee gestopt om wat meer afstand te nemen van het hele zwangerworden.

Liefs Daisy

Hay meid,

Nou wat spannend inderdaad! Ik heb ook onregelmatige diensten dus vraag me af of dat bij mij zin heeft aangezien je dan niet kan als je op je werk bent....

xxxxxxxxxxxxx mij

Met de testen van clearblue mag je met ochtend urine testen. Ze zijn wel duurder maar om deze reden heb ik ze wel gekocht en had ik zondag een smile!

Succes ermee!

Hey hoi,

wel handig he die dingen... ;-)
Dan is rond de lunch misschien een idee, en dan elke dag rond dezelfde tijd? Das even klungelen op het toilet met n bekertje ofzo maar daar is vast iets op te vinden.
Succes ermee!

Gr

Hoi,

Vorige maand heb ik voor het eerst de sensitest ovulatietesten gebruikt. Ik was er toen heel veel mee bezig en dat deed mijn humeur geen goed. Ik werd er te gefixeerd door. De gynaecoloog raadde mij af om ovulatietesten te gebruiken in deze fase. We hebben hebben nu regelmatig gemeenschap en hopelijk hebben we deze maand succes!
Ik wens jou succes met het gebruik van de ovulatietesten van sensitest.

Liefs,
Krissy

Terug
Bovenaan