Is Tim de enige??

Hoi hoi,

Onze kleine is ondertussen alweer 26 weken!! Gaat eruug snel.. Meneer maakt nog weinig aanstalten om lekker te gaan rollen ( van rug naar buik en andersom)
Zijn er nog meer beebs die het op rug liggen nog eruug fijn en makkelijk vinden??

Iemands tips om hem een beetje te stimuleren?
Of maak ik me iets te druk??

Groetjes Linda

Hoi Linda,
maak je niet te druk hoor! Floor kan al wel draaien maar haar broer kon dit ook pas met 6 of 7 maanden. Dat was ook niet zo'n snelle haha!
Hij liep ook pas toen hij ruim 1,5 was ofzo. Praten kon hij wel als de beste, tja je kan natuurlijk niet alles hebben. Het komt allemaal vanzelf wel!
groetjes Ruth

Vera is morgen een half jaar en ligt ook nog op de rug. Ze probeert wel vanuit rugligging te gaan zitten, maar dat lukt natuurlijk niet. Verder geen aanstalten tot draaien. Terwijl Marielle 4 jaar geleden met 5 maanden al de hele kamer door rolde! Met 8 maanden kroop ze en niet lang daarna kon ze staan en met 11 maanden liep ze volgens mij. Dat zie ik Vera dus echt niet doen! Maar ach, alles komt wel goed. Ik geniet nog even van mijn meisje op de rug. Kan Marielle nog even haar kleine speelgoed op de grond laten liggen in de kamer ;-)

Hoi Linda,

Esther doet ook nog niets, hoor! Die ligt op haar rug en die vindt het verder wel best. Ze begint sinds 2 daagjes een beetje half op haar zij te rollen, maar dat lukt alleen nog maar met behulp van de spijlen van de box. Ik vraag me ook wel eens af of ze ooit nog iets gaat doen, maar het schijnt allemaal goed te komen, haha! Haar vader ging ook pas staan en lopen toen hij al bijna 2 was, en kruipen en optrekken heel kort daarvoor, dus het kan bij ons nog wel ff duren denk ik zo...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan