is ze zwanger

hey allemaal ik had een dringende vraag mn vriendin slikt de pil alleen ze heeft um 1 dag nie in genome en we hebbe ge vreeen kan da kwaad??
groetjuhs jong stel

Het kan kwaad, maar de meeste pillen zijn zo goed dat het niet altijd erg is als je er 1 vergeet. De mogelijkheid bestaat, maar het hoeft niet zo te zijn dat ze meteen zwanger wordt. Beter gebruiken jullie in het vervolg een condoom, totdat alles weer in orde is. Ze moet wel de pil door blijven slikken, en bij twijfel contact opnemen met de huisarts

Hoi Jongstel,

Inderdaad net als hierboven al verteld nu wel met condoom blijven vrijen deze maand!
en de kans is er dat ze zwanger is maar dan wel heel gering maar ik zou voor de zekerheid de huisarts (of "huisartspost") bellen en het uitleggen en ik zou voorstellen om dan een morningafterpil te vragen dan weet je helemaal zeker dat jullie niet zwanger zijn!!

Succes.
Merel

hoi hoi,ja het kan kwaad,maar dan moet ze wel toevallig in haarvruchtbare dagen zitten,maar de kans is wel klein hoor,maar somige zijn al zwanger als ze 1 pil vergeten,maar eerlijk gezegt geloof ik daar niet erg in,maar dat is mijn mening veel sucses ermee gr manuela

het kan wel hoor dat ze zwange ris,maar de kans is wel heel klein hoor,dan moet ze hem net in haar vruchtbare dagen vergeten zijn,eerlijk gezegt geloof ik er niet zo in 1 x de pil vergeten en zwanger zijn,maar je hebt sommige waarbij het mischien wel gebeurd ,mmaar dat is mijn mening veel sucses ermee gr manuela

Terug
Bovenaan