Is zere tepels een ongi-kwaaltje of kan het een zwangerschapsverschijnsel zijn?

Hoi meiden,

Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad en heb nu dus echt ontzettend gevoelige tepels. Ik kan er nog niet naar kijken....
Verder rommelt er van alles onder in mijn buik, maar dat kan toch haast niet dat ik nu al iets in mijn buik voel als ik maar net zwanger zou zijn?!

Nou heb ik de afgelopen maanden al wel vaker zere (.)(.) gehad tussen eisprong en ongi, maar nog geen zere tepels. Wie heeft dit vaker of weet hier meer over?

Groetjes, Jetje
2e kindje, 4e ronde

Hoi Jetje,

Ik heb de zelfde klachten als jij..
En had ook afgelopen weekend mijn
eisprong en heb nu last van zere tepels
en last van mijn buik maar ik weet
niet of het ermee te maken heeft.
Ik denk dat we het maar gewoon
weer moeten afwachten..

Linda 7e ronde 2e kind...

Hoi Jetje,

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook meer last gekregen van zere tepels, met name het puntje van mijn tepel. Zelfs mijn nachtshirt irriteert dan, het is nu telkens rond mijn eisprong.

Groetjes

Helemaal herkenbaar meiden!!!!!!
Ik ben  eind januari gestopt met de pil en had rond dag 14 inderdaad ook hele  gevoelige pijnlijke knoert harde tepels en steken links onder in mijn buik.  Wel prettig om te weten dat  er een eisprong plaatsvond!!  Gisteren ongi geworden, een cyclus dus van 29 dagen. Het enige positieve eraan is dat het wel  lekker regelmatig is, na tien  jaar pilgebruik.  

liefs iniminie

Het is zo lastig dat je  niet weet wat gewoon bij ongesteld worden hoort en wat er eventueel op een zwangerschap zou kunnen duiden. Maar ik heb mijn eisprong dus afgelopen weekend al gehad en mijn tepels blijven zeer pijnlijk. Maar volgens mij is het nog veel te vroeg om al iets te kunnen voelen van een evt. bevruchting dus er zit weer niks anders op......WACHTEN!!!!

Deze maand voor het eerst tarwekiemoliecapsules gebruikt, gezien de eerdere ervaringen hier heb ik best wel hoop.
Maar ik hou jullie natuurlijk wel op de hoogte en jullie mij toch ook zeker???

Groetjes, Jetje

tja jetje,
ook ik behoor tot de groep van de rode brigade,
en nadat ik gestopt was met de pil knapte me tepels zowat me buik was een ballon en zo een steken in me recter zij dat ik naar de eerste hulp ben gegaan en raad eens vlak daarna ongie geworden.

ze zeggen dat het erbij hoort( en het rotte is ja het is ook nog een een zwangerschap kwaaltje, om het lekker verwarrend te maken)

sterkte en samen komen we erdoor heen.
doeiiiiiiii

Terug
Bovenaan