is zo´n triptrap stoel een optie voor onze oudste?

Hai mama's,

Wij hebben nooit zo'n triptrap stoel gehad, ik had zo'n eetstoel gekocht bij de kruidvat! Harstikke fijn ding!
Maar, nu komt mijn probleem; Patrick, onze oudste van 3 jaar, eet mee in een gewone stoel. Maar deze is eigenlijk te laag voor hem, dus hij moet altijd op zijn knietjes zitten. Hij heeft er zelf geen problemen mee, maar ik vind het zo onrustig aan tafel; hij gaat steeds verzitten en hij knelt heel de eetkamerstoel onder. Nu ben ik de beroerdste niet hoor en poets ik die stoel netjes na het eten, maar..... zou zo'n triptrap stoel niet een optie zijn voor ons om patrick daarop te laten eten? We kunnen hem dan later nog gebruiken voor ilona......

graag tips!

liefs miranda

Hoi

Het is absoluut een optie.
Ik ben heel tevreden over deze stoel,maar zelf vind ik hem nog steeds duur.Vooral om hem nu pas te gaan gebruiken.
Misschien een tip:
Bij de ikea (en vast ook elders) verkopen ze hoge stoelen.
Dus geen kinderstoel,want hij is gewoon open aan de voorkant.Maar deze is zo hoog dat je zoontje gewoon aan tafel kan zitten.

Groetjes Jessica

Thanx voor de tip! Stom dat ik daar gisteren niet op gelet heb, we zijn nl. gisteren nog bij ikea geweest om naar een bed voor patrick te kijken! haha!
Ik heb alvast op de site gekeken en je hebt daar idd juniorstoelen! Ik zal ze eens een keer in het echt gaan bewonderen! Handige oplossing hoor! Ook een stuk makkelijker als ie wil kleuren, knippen, verven etc. aan de grote tafel!

x miranda

hoi hoi,

zelf hebben wij zo'n triptrap stoel (opverigens wel via marktplaats) en die is erg fijn ook voor als ze wat groter zijn. Maar die juniorstoelen van de Ikea zijn ook echt een aanrader!   Een vriendin van me heeft twee van die stoelen voor haar kids en dan kunnen ze dus gewoon aan tafel op de goede hoogte zitten. Echt ideaal!

succes met je keuze
Tamar

Terug
Bovenaan