Isaac geboren!!

Op 18 mei is Isaac geboren. Deze keer wel een natuurlijke bevalling gehad, na een keizersnede bij mijn dochter. Het was een zeer bijzondere ervaring. Ze hadden me wel ingeleid, omdat ze vermoeden dat het al een flinke kerel was. En ze hadden gelijk. 4410 gram!! Een heerlijk mannetje.

Grote zus Renée vindt het ook helemaal geweldig. Isaac snapt nog niet helemaal dat hij 's nachts moet slapen, dus dat is wel een beetje vermoeiend. Hopelijk breken er snel betere tijden aan op dat gebied.

Heel veel liefs,
Evelien

Hey!

Wat goed zeg! Gefeliciteerd met Isaac!
Alles wel goed gegaan? Knap zeg, die zware jongen er zelf uitgekregen, HIHIHI!
Die nachten worden per kwartier beter.... ( Sprak zij bemoedigend...)
Geniet er van samen!

Liefs, Marieke mv Thomas & Nina & "joep" in wording

GEFELICITEERD!!!!

Goed gedaan hoor, ik weet hoe het is om zo'n zware brok te baren (4680 gr) .
En die nachten...het is weer even wennen omdat je al een hele tijd op een ander ritme zat! Maar ook dat komt helemaal goed.

Geniet maar fijn van jullie mannetje.

Elise mv Merel en Thomas

Van harte met de komst van Isaac.
Een hele vent zeg! Gelukkig is alles goed gegaan.
Ik weet hoe het is om een kindje te hebben die nacht en dag door elkaar haalt. Ik ben toen op de site van Ria Blom geklommen en dat heeft wel wat geholpen.

Geniet van je gezinnetje.
Liefs Renske

Jaaaa, het is zover!!! gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
Ik zat al een tijdje te wachten tot het zover was...en afgelopen dagen vroeg ik me ook al af of het zover zou zijn. Kon niet op internet, want zat een paar dagen in Zeeland.

Geweldig om ook al foto's te zien.
Ja, dat zal wel flink wennen (en vermoeiend) zijn met een omgekeerd dag en nacht ritme.
Isaac...mooie naam!!! Vooral ook de betekenis van deze naam.
Hoop dat jullie ondanks vermoeidheid volop kunnen genieten, maar dat geloof ik wel.

Groetjes, M7806

Terug
Bovenaan