Isabel is weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jee wat is het hier rustig geworden zeg, iedereen zit op msn (ik ook hoor) maar goed, ons mopje is weer thuis. We waren zondag al thuis maar het ging thuis helaas niet goed, ze dronk niet meer en ik haar nek zat rondom een wond waar pus uit kwam. Dus na 1 nachtje thuis geslapen te hebben waren we weer terug in Leiden, gelukkig was er nog plek in het Ronald MC Donald huis. Het is daar helaas altijd druk.
Isabel is donderdag geopereerd, er zijn uit alle 2 haar kuitjes een zenuw gehaald en omdat dat nog niet genoeg was ook nog 1 uit haar aangedane arm.
Ze heeft nu alles bij elkaar 9 wonden
De operatie is technisch geslaagd, hoe Isabel het in de toekomst gaat doen is afwachten. Het is wachten op herstel, dit gaat gebeuren zo'n 9 maanden na de operatie, dat duurt dus nog wel even.
Gelukkig is het een pittige tante.
De operatie duurde 9 uur, ze is een paar dagen moe, misselijk en duf geweest van de narcose, morfine en antibiotica.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen, Isabel drinkt wel weer aardig en de wond ziet er ook beter uit.
Ik heb foto's van Isabel, voor en na de operatie op de msn site gezet.

Liefs Sharon

Hoi Sharon,

Ik heb op de msn site op de foto's gereageerd. Wat heerlijk dat de operatie goed is gegaan. Alleen wel super vervelend dat je weer terug moest vanwege die wond en de voeding! Blij om te horen dat dat nu beter gaat zeg! Het herstel zal inderdaad wel even gaan duren zo te lezen... maar voor nu: geniet van de thuiskomst van je mooie meid!!!

Liefs Kim

Och, dat lieve kleine meisje. Wat heeft ze wat moeten doorstaan zeg. Wat voel je je als ouders dan machteloos. En dan ook nog weer opnieuw naar het ziekenhuis, omdat de wond aan het ontsteken is. Wat een pech allemaal. Gelukkig is ze nu weer thuis en ik hoop dat ze zich snel weer goed voelt. Verwen haar maar lekker, dat heeft ze wel verdiend. Oh, en vergeet jezelf ook niet hoor!
Vanavond thuis (ben nu op m'n werk) zal ik de nieuwe foto's even bekijken. Hartverscheurend hoor...

Sterkte en veel liefs,

Ingrid

Jeetje zeg wat heeft jullie mop veel meegemaakt zeg.
Fijn dat het nu weer iets beter gaat met Isabel.
Ik hoop voor jullie dat het herstel voorspoedig gaat.

Liefs wen

ik had ook al gereageerd op de msngroep, maar wil je nog maals sterkte wens. wat vervelend zeg dat jullie weer terug moesten met jullie kleine meisje!!

gaat het nu wat beter met haar?

liefs cis

Terug
Bovenaan