Jee wat is het hier rustig geworden zeg, iedereen zit op msn (ik ook hoor) maar goed, ons mopje is weer thuis. We waren zondag al thuis maar het ging thuis helaas niet goed, ze dronk niet meer en ik haar nek zat rondom een wond waar pus uit kwam. Dus na 1 nachtje thuis geslapen te hebben waren we weer terug in Leiden, gelukkig was er nog plek in het Ronald MC Donald huis. Het is daar helaas altijd druk.
Isabel is donderdag geopereerd, er zijn uit alle 2 haar kuitjes een zenuw gehaald en omdat dat nog niet genoeg was ook nog 1 uit haar aangedane arm.
Ze heeft nu alles bij elkaar 9 wonden
De operatie is technisch geslaagd, hoe Isabel het in de toekomst gaat doen is afwachten. Het is wachten op herstel, dit gaat gebeuren zo'n 9 maanden na de operatie, dat duurt dus nog wel even.
Gelukkig is het een pittige tante.
De operatie duurde 9 uur, ze is een paar dagen moe, misselijk en duf geweest van de narcose, morfine en antibiotica.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen, Isabel drinkt wel weer aardig en de wond ziet er ook beter uit.
Ik heb foto's van Isabel, voor en na de operatie op de msn site gezet.
Liefs Sharon
Isabel is donderdag geopereerd, er zijn uit alle 2 haar kuitjes een zenuw gehaald en omdat dat nog niet genoeg was ook nog 1 uit haar aangedane arm.
Ze heeft nu alles bij elkaar 9 wonden
De operatie is technisch geslaagd, hoe Isabel het in de toekomst gaat doen is afwachten. Het is wachten op herstel, dit gaat gebeuren zo'n 9 maanden na de operatie, dat duurt dus nog wel even.
Gelukkig is het een pittige tante.
De operatie duurde 9 uur, ze is een paar dagen moe, misselijk en duf geweest van de narcose, morfine en antibiotica.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen, Isabel drinkt wel weer aardig en de wond ziet er ook beter uit.
Ik heb foto's van Isabel, voor en na de operatie op de msn site gezet.
Liefs Sharon