isci

hoi hoi allemaal

ik heb ff een vraagje en hoop dat iemand me er een antwoord erop kan geven.

ik heb afgelopen vrijdag de punctie gehad en gisteren zijn ze terug gezet maar heb zulke pijne borsten is bijna niet te houden en heb nt het gevoel dat ik ongi moet worden eng hoor bbbrrr.

degene die anoniem in mn vorige berichtje iets zetten je moet iemand in zn waarden laten en de gedachte van iemand niet kapot maken mn vriend en ik zijn al 5 jaar bezig en ja ik heb gezegd ben nu dus zwanger maar over twee weken pas een aangenomen zwangerschap weten wij ook wel.
maar als je dat niet aanstaat moet je geen berichtje neer zetten en vind dit echt stom van je ieder zijn eigen mening of ken je dat niet.

voor alle ihier op het forum hoop dat dit jaar voor ons allemaal een gouden jaar zal worden met veel baby's we houden hoop

gr hartje

Hoi Hartje,

Ik denk dat Sandra (naam stond wel onderaan haar reactie) het niet vervelend bedoelde hoor... ik denk dat ze wel het beste met jullie voor heeft.

Ik hoop ook dat het voor iedereen een vruchtbaar jaar zal worden, en dat we allemaal snel zwanger zullen zijn.

Inderdaad... we houden hoop en geven de moed niet op.. de aanhouder wint he..Nogmaals ik hoop dat alles goed gaat bij jullie!

Liefs Lill.

Hoi Hartje

Allereerst veel sterkte voor de komende 2 weken. Hopelijk wordt je nu eindelijk beloond met een kleine frummel in je buik.

Ik ben het met Lill eens dat Sandra (anoniem) het niet kwaad bedoelde, ze heeft wel een klein beetje gelijk hoor. Maar als jij vind dat je zwanger bent, moet je daar gewoon bij blijven. Ik denk alleen dat Sandra je voor een teleurstelling wil behoeden voor als je wel ongi wordt. Het is dan gewoon ongi en geen miskraam nl. daarom wordt het ook geen zwangerschap genoemd. Maar van mij mag je nu gewoon een beetje zwanger zijn hoor.

Liefs Mariska V

ik bedoelde het zeker niet kwaad maar wil je alleen maar proberen te behoeden voor een enorme teleurstelling, ik weet waar ik over praat, ik heb er 10 jr over gedaan om een kindje te mogen krijgen, ivf en doodgeboorte van een tweeling meegemaakt dus geloof me ik weet echt hoe graag mensen een kindje wensen. maar het blijft een feit dat je pas van een zwangerschap kunt spreken als je niet ongesteld wordt, eerder niet.

gr sandra

Terug
Bovenaan