Isias

Hoi meiden,

Heb het nu echt helemaal gehad met die isias. Lieloe, heb van de gyn te horen gekregen dat het na de zwangerschap weer over zou moeten gaan want dan heb je niet langer de druk van je kindje in je buik. Herken het wel wat je vertelt, kleine ***eindjes lopen en helemaal op zijn en pijn overal in je lijf. Voel me ook echt een oud wijf. Snel last van mn bekken bij ffetjes staan en zeurende pijn in benen en rug na even lopen..
Ben nu bijna 37 weken, maar mag van mij klaar zijn. Word echt boos van het niet slapen, dus probeer overdag wat te gaan liggen en rust daar blijkbaar ook wel iets van uit, want ik val nog niet van ellende uit elkaar.

Maar of ik dit nog 3/4 weken volhoud?? Pff, ik denk t niet, maarja, wat moet, dat moet he? Volgende keer maar weer flink gaan klagen dan bij de gyn..

Hebben jullie dat trouwens ook, ik verveel me dood nu ik verlof heb!!! Weet van ellende niet wat ik moet doen. Zit maar een beetje met onze twee muisjes te spelen de hele dag, die worden er ook gek van, geloof ik, haha..

Liefs, Samantha

Vervelend joh dat je zo'n last blijft houden, dat maken die laatste loodjes echt vervelend!

Vervelen? Nee geen last van. Ik heb nog genoeg ideeën om te doen, maar mijn lijf laat het niet meer toe. Dus ik zit of met de beentjes omhoog bij de computer, maar dat zit helaas niet zo lekker. (als echte gamer kan ik mijn favo hobby nu ik eindelijk niet hoef te werken niet eens echt uitvoeren) of op de bank tv te kijken. Elke paar uur probeer ik dan toch wat te doen. Ga lezen? Als je daarvan houdt natuurlijk! Of films kijken?

Hoi Balen zeg die ischias. Helpt pcm ook niet tegen de pijn?
Wie weet dat ze naar je luisteren in het ziekenhuis. Maar tegenwoordig ga ik nergens meer vanuit. Maar duidelijk aangegeven waar je last van hebt

x yvonne

ik herken die pijn wel echt een rotgevoel! alleen slaap ik nog aardig. ben bij de fysio geweest en het is wel weer wat minder maar heb een tijd gehad dat ik uit de stoel bed of bank niet kon komen. deed zon pijn.bij mij verblikten ze ook niet bij verloskundige hoor.. hoop dat je gyn wat malser is.

pijn ja, bekkeninstabiliteit en de rest
vervelen ja, maar ik kan gewoon niks door dat lichaam

zit daarom maar veel op deze site :)

hoop dat je er snel minder last van heb

deze maartclub is wel een kneuzenclub of niet?
al 4 te vroeg bevallen
nog 5 die die kans maken om voor 1mrt te bevallen
hele veel met veel klachten

dat was toen in mamaclubjuni2010 niet zo erg hoor. valt wel op
blijkbaar was juni vorig jaar niet zo'n goede kindjesmaakmaand?

Terug
Bovenaan