Isis is geboren!!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
Vanmorgen om 5.38 uur is ons meisje Isis geboren.

Ik zou eigenlijk vanmorgen ingeleid worden na ons bezoekje aan het ziekenhuis van maandagavond.
Maar gisterenavond om kwart voor elf braken mijn vliezen.

Om 3 uur had ik 2 cm ontsluiting, om half 5 3 cm en om kwart over 5 mocht ik gaan persen.
Ongeveer 20 minuutjes later was daar ons meisje!!!

Het was heel heftig, maar het is overweldigend als ze hier zo naast me ligt.

Liefs,
mama Peet, mama van Wes en Isis

hoi mama peet,

ookal al bevallen meid, wat fijn dat alles zo snel en goed is gegaan. ga lekker genieten dat doen we hier ook.

xx Bambi mama van Lois

Hoera, Wat ontzettend leuk!

Ik ging net even checken hoe het met je was... En dan lees ik dit super goede nieuws!
Ga maar lekker genieten van de kraamtijd!
Fijn dat het allemaal goed gegaan is.

Geniet van jullie gezinnetje!!!!!!

Liefs, Juffy

Gefeliciteerd! Geniet van jullie meisje! Mooie naam Isis..

groetjes, Rudy

Was erg benieuwd hoe het met je was en lees nu net dat je vanmorgen vroeg bevallen bent.
Super zeg!!
Geniet lekker van jullie moppie en van de kraamtijd!!

Lieve Mama Peet,

Wij kennen elkaar van "als zwanger worden langer duurt", je kent me vast nog wel

de afgelopen dagen heb ik dit forum zoveel in de gaten gehouden, om maar te weten hoe het met je gaat.

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! wat een geweldig nieuws dat je een prachtige dochter hebt gekregen. geniet ervan!!

het was een lange zware weg, maar het geluk wat er tegenover staat is vast niet met een pen te beschrijven.

Heel veel geluk met jullie viertjes

Liefs Sylvia
Mama van *Angel

O wat heerlijk, en wat een mooie naam! Ik heb niet altijd gereageerd, maar alles van je gelezen....

Geniet !!!

liefs Frederike

Hé Peet, wat geweldig! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isis! Wat is dat snel gegaan!!!

Geniet maar lekker van jullie meidje!

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan