Isofix in welke auto?

Hallo allemaal,
Ik en mijn man krijgen ons eerste kindje dus word het ook tijd een gezins auto te kopen. Wij hebben nu een ford focus op het oog uit het jaar 2003. Nou kan ik nergens vinden over er isofix in de auto zit. Weet een van jullie et misschien?

Wij hebben het ook en vind het echt ideaal! Zo lekker makkelijk, snel en veilig!
Bij ons kon het wel maar onze auto is wel nieuwer. Je kunt het altijd vragen bij de babyspeciaalzaak...waar wij hem kochten liep de verkoper ff mee naar de auto en kan zo in de bank voelen of het er op kan.

Veel auto's van die jaartallen hebben nog geen iso-fix omdat het toen nog niet veel bestond of werd gebruikt.
Maar idd,net wat tweede x mama schreef kan de verkoper vd babyzaak of een autoverkoper je het zo vertellen..
Het is vast ideaal maar wij hebben het ook niet, en ach... mis het niet eens zo...

Er word gezegd dat bij Ford Focus na 2007 standaard Isofix zit, maar dat is niet waar.

Je moet deze zelf installeren. Daarvoor zeker niet aanwezig.

Isofix is zijn beugels die aan het chassis van je auto zitten. Hieraan koppel je de isofix kliksystemen waar je de maxicosi fix op klikt (geen gebruik van gordels meer. Of waar je kinderstoelen met isofix op vastklikt.

Nu is er de nieuwe Familyfix van maxicosi.

Ik heb een romer groep 2 maar die verrruil ik voor de familyfix

Terug
Bovenaan