Issie

A

Anoniem

Guest
Issie, waar ben je???
Ik heb je al een aantal dagen niet meer gezien op het forum en begin me nu wel een beetje zorgen te maken.
Gaat alles goed? Of ben je ook een afkick-programma aan het volgen?
Ida zie ik gelukkig nog wel  regelmatig voorbij komen...
Groetjes Sil

Hey lieve Sil (en anderen),

Ik ben er nog wel hoor.
Ik ben deze week twee dagen weggeweest met een goede vriendin van me.
Het was zo heerlijk om even uit het leven van alle dag te stappen.
Ik ben er ook echt van opgeknapt.
Maar toen ik thuis kwam had ik weinig zin om het leven van alle dag weer op te pakken.
Dus het forum is er ook een beetje bij ingeschoten.
Ik ben zo moe! Sta elke dag met knallende koppijn op en kan heel weinig hebben.
Ik zie ook als een berg op tegen de komende maand. Al die drukte en verplichtingen.
Ik kan er momenteel even niet zo positief tegen over staan.
Efraim heeft erg veel last van kiezen gisteren heeft hij mee gehuild dan niet.
Pffff....
Vandaag gaat het met hem wel weer beter gelukkig.

Ik zit er heel erg doorheen en nu ik weg ben geweest merk ik pas hoe moe ik ben.

Dus ja...zo hangt de vlag er een beetje voor....

Hoe is het met jullie?

Lieve Issie, wat fijn om weer wat van je te horen, maar niet zo fijn dat het niet lekker loopt bij je.
Heerlijk is dat hè, om er dan even tussenuit te gaan, alleen komt de 'klap' extra hard aan als je dan weer thuis komt. Het lijkt wel of het gat waar je in valt, dan nog dieper is.
Dat Efraim niet lekker in zijn vel zit, werkt er ook niet aan mee natuurlijk.
Heel jammer dat je zo tegen de feestdagen opziet, het is zo'n mooie tijd, maar wel heel begrijpelijk.
Hoe kom je aan zo'n hoofdpijn?

Hier gaat het eigenlijk wel heel lekker, alleen ook erg moe allemaal van de hele drukke tijd. Deze week nog sinterklaas en dan gaan we een vrijdag heerlijk een weekendje met z'n viertjes naar centerparcs. Even bij komen.
Daarnaast tob ik een beetje met mijn gezondheid, ik heb last van een hoge bloeddruk en slik er nu medicijnen voor. Van de week bloed geprijkt om te kijken waar het vandaan komt.
Lieve Issie, doe rustig aan, laat het allemaal een beetje over je heen komen en ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt.
Liefs Sil

Hey Sil,

Lekker zeg, om er even helemaal uit te gaan met zijn viertjes.
En wat heerlijk om te horen dat het zo lekker gaat met jullie.
Ik heb de foto's van Chloe nog gezien. Wat een ontzettend lief en mooi meisje is het toch.

Ik ben inderdaad heel erg in een gat gevallen. Ik had het niet verwacht eigenlijk, maar toch...ik heb er echt moeite mee om alles weer op te pakken.
Ik weet niet goed waar die hoofdpijn vandaan komt. Ik denk dat het komt door alle spanning en vermoeidheid.
Ik ben wel zo blij met Efraim. Als ik dan zo schrijf dat hij ook niet lekker in zijn vel zit, heb ik meteen weer een schuldgevoel. Het is zo'n lieverd.
Ik geniet echt van hem, maar momenteel is het ook best zwaar.

De feestdagen zijn ook mooie dagen. Maar al dat geregel...zucht...
Gisteren hebben we afgesproken dat we maar 1 dag weggaan met kerst.
Twee dagen is gewoon teveel met Efraim.
Mijn ouders waren er als eerste bij, dus daar gaan we 1e kerstdag naar toe.
Nu belde vanmiddag mijn schoonma en die reageerd daar niet zo leuk op.
Pffft...dat kon ik er gewoon even niet bij hebben.
Maar ja, volgens jaar zijn zij dan weer aan de beurt.
Verder ben ik voor Sinterklaas ook nog niet echt klaar en verder zijn er nog   meer dingetjes die spelen. Best heavy dus.

Maar ja, ik kom er wel weer bovenop...ik heb ook het idee dat die griep nog een beetje in mijn lijf zit. Ik kom er maar niet boven op.

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met die bloeddruk van jou.
Laat je het even weten?

Groetjes,
Is

Sil & Issie,

Las net ff jullie verhalen en ik leef mee! Dus een hele dikke

Van mij voor jullie,

KT

Dank je wel KT voor je lieve plaatje.
Idd Issie, de feestdagen zijn wel leuk, maar ook zeer vermoeiend. En als het dan al niet zo lekker loopt, dan is het eigenlijk net teveel allemaal.
Goed van je hoor, dat je voet bij stuk houdt en maar 1 dag weg gaat met kerst. Die reactie van schoonmoeder is mij maar al te bekend, maar gelukkig heb ik daar een aantal jaren terug al een punt achter gezet. Ik weet nog wel heel goed hoe dat voelt, maar laat je niet gek maken hoor en doe vooral wat goed voor jou en Efraim is! Maar het blijft altijd lastig zoiets.
Kop op hè, en gooi het er hier maar uit als je daar behoefte aan hebt!
Sil

Jullie zijn echte lieverds!

Bedankt KT voor je knuffel!
En idd. Sil, het blijft gewoon moeilijk. Maar ik ben wel blij dat ik voet bij stuk heb gehouden.

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan