It's a boy!!

Hallo meiden,

Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit,  we krijgen er weer een jongen bij. De echografiste was wel blij dat we het wilden weten want het was overduidelijk een jongen daar konden we echt niet om heen en dan was het natuurlijk wel heel moeilijk geweest om het geslacht niet te vertellen.Ik grapte al dat ik straks  in een echte mannenwereld  zit, 3 mannen tegen één vrouw....nu maar hopen dat mijn zonen extra lief voor me zullen zijn. Mijn oudste zoontje is nu al een lieverd dus dat zal vast wel goed komen.

Groetjes,

Puk

Leuk!  Hier is het precies de omgekeerde wereld, ons dametje krijgt een zusje. Ik vind het helemaal leuk!!! Mijn vriend ziet het helemaal zitten al die vrouwen in huis. Denkt dat ie over een paar jaar heerlijk achterover kan leunen. Ik heb hem nog maar even niet gezegd dat dat er waarschijnlijk niet in zit. Haha.

Leuk hoor, hopelijk krijg je nu niet al teveel reacties over dat je vast nog wel voor een derde wilt gaan of dat het zo jammer is dat het geen meisje is. Wij hebben nu een zoon en vinden het hoe dan ook prima wat er komt, nog een jongen is welkom een meisje ook. Dat heb je niet voor het kiezen en waarom zou je ook? Ik denk dat een mannenhuis wel iets heeft.
Ik ben benieuwd wat wij krijgen, hopelijk zien we het over 2 weken, dan hebben wij met 22 weken de 20 weken echo.

Terug
Bovenaan