It's alive!

Lieve allemaal,

Dat duimen heeft zeker geholpen! Ik heb net een klein frummeltje MET een heel mooie (en vlgs de vk sterke) hartslag gezien! Mensen, wat een opluchting. Natuurlijk is het nog geen garantie, maar de eerste horde hebben we gehad. Volgende week mag ik bij de gyn alweer kijken. Dat is dan een echo die gepland stond. Vlgs de echo was ik 6 weken en 5 dagen zwanger. 3 dagen korter als mijn eigen berekening. Ik heb net even heerlijk zitten brullen van geluk!

Bedankt voor al jullie lieve woorden!
Liefs, Kat

Hé Kat wat een SUPERNIEUWS!

Ik kan Hester d'r bloemenfeest natuurlijk niet overtreffen, maar wat een opluchting, ik ben superblij voor je! En volgende week weer naar de kleine kijken, heerlijk!  Ga lekker genieten meid!

Liefs, Em  

Hoi Kat,

Jeetje wat schrok ik net zeg toen ik je berichtje 'Niet Weer' las. Maar gelukkig in het volgende stukje las ik dat je een goede echo gehad hebt vandaag. Pffhew wat een opluchting moet dat geweest zijn. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je even flink hebt zitten janken hoor!!
Nou hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap wat rustiger zonder dit soort gekke dingen!

Groetjes San

Hoi Kat,

wat fijn om te lezen dat je kindje zo'n krachtig hartje heeft. Blij dat we je konden helpen. Als er weer een duimsessie nodig is dan roep je maar! Voor mooie baby's duimen we altijd graag mee!

Lieve Kat,

Jeetje zeg, wat schrok ik toen ik je andere berichtje las! Gelukkig
kreeg je zo snel een echo en was alles oké! Wat een zenuwslopend gedoe,
niet? Ik hoop voor je dat er vanaf nu tot aan de bevalling geen drupje
bloed meer aan te pas komt! Ik zal daar alvast voor beginnen te duimen,
oké? Wie doet er mee??

Liefs van Sisi.

Terug
Bovenaan