it's a BOY

Toen we gisteren wakker werden vertelde ik mijn vriend dat ik een verrassing had. Hij kon van alles bedenken maar een echo kwam niet bij hem in gedachten.
Onderweg in de auto heb ik hem een kaartje gegeven met de tekst:

Lieve Papa, mama heeft een verrassing voor jou. Het is alweer zo'n tijd geleden dat wij elkaar gezien hebben. Tijdens onze ontmoeting verklap ik gelijk of ik een jongetje of meisje ben. Tot straks! Dikke knuffel van Joekie!

Hij kreeg de tranen in zijn ogen.. zo lief!!
De echo zelf was super!! Het duurde ongeveer een kwartier en hebben alles goed kunnen zien!!
Het hartje, de kamers, de rest van de organen, de hersentjes etc. en uiteindelijk natuurlijk het geslacht: it's a BOY!!
We zijn zo happy, alles lijkt in orde.. over 4 weken mogen we weer even gluren; de 20 weken echo.

De verrassing was dus geslaagd!! :)
Liefs Pascal

Hé Pascal,

Wat heb je dat super leuk gedaan! Mooi die reactie van je vriend. Jullie hebben dus beiden heerlijk genoten van jullie kleine mannetje. Leuk hoor, een jongen. Geniet nog lekker na met je foto's of dvd!!!

Liefs,
Annet

Hee Pascal,

Ik las net je verhaal op fb, echt kippenvel en zoooo leuk! Wat een mooie verrassing meid! Fijn dat alles goed is met jullie kleine uk en een jongen? Helemaal top! Lekker genieten :)

Liefs Lynn.

ahhhhh echt SUPER leuk meis heel romantisch en lief van je!!! en wat ook echt een super mooie foto zeg echt heel duidelijk :D hadden jullie ook gedacht dat het een jongen zou worden? liefs! xxx

Super idee, en wat ontzettend cool en lief en leuk! Gelukkig alles goed met de kleine man!

Een mannetjeeeeeeee JOEHOE!!!

Kan uit eigen ervaring vertellen dat een jongetje echt superleuk is! HIHI

Liefs en geniet van dit nieuws

Terug
Bovenaan