It's a girl!!!!!!!!!!!!!!

Na alle jongetjes die in januari worden geboren zijn wij gezegend met een meisje :D
Ik was totaal verrast want dacht echt dat het een jongetje zou zijn! Mijn vriend begon op de laatste dag toch te twijfelen..
Maar het is dus een meisje en dan hebben we dus 4 geslachten met m'n oma'tje:) En blij dat ze was :)
Verder was ook gelukkig alles perfect met haar!!! Zondag bekend gemaakt aan de familie met een taart met roze vulling en in de avond toen iedereen weg was liet ze zich eindelijk eens duidelijk voelen :D Nu kon ook eindelijk m'n vriend haar voelen en me ma de dag erna.. Voel haar nu helaas niet meer zo duidelijk, maar schijn dus en een sterke buikwand te hebben EN de placenta ligt voor :S Dus dubbelop waarom ik haar nog niet goed voel.. Maar komt nog wel :) Erg apart gevoel zeg! Super!!! 4 oktober de pretecho kunnen we ons meiske weer zien :D

haha leuk eindelijk weer een meid ;)
Leuk verzonnen om het o aan de familie te vertellen.. bij ons was "oma" mee om het te ontdekken...

Ik heb hetzelfde probleem met het voelen van onze bink maar merk wel dat het steeds sterker wordt..
hoop dat ik binnenkort het gevoel mag delen met zijn papa...

Hey, ik krijg ook een meisje. Wij zijn zoooooooo blij. Me vriend wou per se een meisje en ik wou gewoon een baby : p. Morgen weer eens langs de vk. Ik ben al 24w 3 dagen en nog steeds heb k haar niet eens een keer gevoeld. Voel wel af en toe jeuk maar dat is normaal zeggen ze. Morgen ga k informeren over mijn placenta, misschien ligt t ook voor en daarom voel k nog niks. Hoop dat dat de reden is!!!

Terug
Bovenaan