IUI 1 gehad....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

We hebben de eerste IUI achter de rug! Nu worden het 2 hele spannende weken! :)

Vanochtend al om 06:00 uur op, om 08:15 zaad ingeleverd en toen moesten we ons melden bij de gyn..... stonden we niet in het systeem voor de IUI.... weer een ergernis maar uiteindelijk is het toch goed gekomen! We moesten ons om 10:10 uur melden. De arts kwam naar ons toe dat het iets later zou worden en uiteindelijk waren we om 10:45 uur aan de beurt.

De kwaliteit van het zaad was ook dit keer beter maar wel op het randje....maar voldoende voor de IUI.
Ze heeft ook een verder behandelplan opgezet en dat is het volgende:

Totaal 3x IUI (hierna dus nog 2), als het in die 3x niet lukt dan krijg ik een kijkoperatie en dan geen IUI meer maar door naar IVF.

Ik hoop natuurlijk dat het deze ronde gelijk raak is maar goed.....hoop doet leven, toch? :)

Bedankt dat jullie allemaal zo mee leven met ons en ik lees net op het nod lijstje dat er al 4 dames zwanger zijn dus bij deze: gefeliciteerd! Ik hoop dat velen nog mogen volgen!

Ik ga even lekker ontspannen en genieten van het wederom mooie weer!

Liefs Lynn.

Super Lynn,

Ik hoop echt dat het in 1x raak is meid. Tis je echt gegund! Wens je veel sterkte de komende 2weken wat een spanning!

groetjes en een fijne dag

Lieve Lynn, ik duim voor je dat over twee weken ook een positieve test mag hebben!! Succes de komende twee weken, probeer jezelf niet te gek te maken!! Ga ik zelf ook proberen, hahah

Heel veel succes Lynn, ik ga voor je duimen! En bedankt voor je felicitaties!

Liefs

Oh Lynn, wat spannend!!!!!! Ik voel gewoon kriebels!!!

Ik zou ook hopen dat het gewoon de 1ste keer raak is!! Je zult de eerste niet zijn!!

Wat spannend!
Ga je voor de tweede IUI wel naar een ander zh of niet?

Nou meid, laat die twee weken heeeeeel snel voorbij zijn!!!!

@Mascha: ja, we gaan sowieso naar het andere ziekenhuis. We hebben hier een hele aardige arts maar we zijn over het geheel gezien gwoon niet tevreden dus ik ga woensdag bellen of we mogen/kunnen overstappen. Daar zit ook alles in 1 ziekenhuis en is ook met de auto goed bereikbaar.

Dank jullie wel! Liefs! Xx

Ja zou ik ook doen hoor! Maar ik wilde het natuurlijk niet voor je invullen, je weet nooit hoe dat bij een ander overkomt-:)

nou meid, spannend spannend spannend!!!!

Ik duim voor je heel veel succes en geniet van het zonnetje!!!

Terug
Bovenaan