IUI 2 achter de rug pffft

A

Anoniem

Guest
he meiden,

nou de titel zeg thet al, we hebben de iui achter de rug weer.
en het ging were neto zoals gepland grrrr.we moesten lang wachten,zaten we daar met een wachtkamer vol met bejaarden voor ons,en die werden nog eerder naar binnen geroepen dan ons.werd al bijna bang dat het neit meer hoefde omdat de zaadjes het dadelijk niet overleefden omdat het zo lang duurde.
afijn 11 uur(moesten om half 11 eigenlijk) werd mijn naam geroepen,en wat zie ik tot mijn grote schrik!!!krijg ik niet de gyn die ik moest hebben(dr roelofsen is een andere gyn maar wel een goeie,die ging de iui eigenlijk doen),nee krijg ik die eikel van vandeweek!!!(lang verhaal,maar het klikt neti echt met die vent,hij is veelste nors en onsympathiek kan ik jullei vertellen)!nou ik schrok me eigen kapot kan ik jullei zeggen.dus ik meteen tegen hem,ja maar ik heb een afspraak met dr roelofsen!! ja zegt die vent,maar hij loopt uit dus ik neem dit wel even over.dus ik al met knikkende knieen naar binnen toe.zegt tie kleed je maar uit(van onder dan) en ga maar in de stoel liggen.
dus ik meteen nou ik wil eerst de uitslag weten van maurice zn zaad.hoeveel goede er over gebleven zijn,zegt tie wij werken het niet op,want anders gaan er zaadjes verloren en hij heeft zo veel mogelijk goede nodig.ok logisch maar dan toch is het wel fijn te weten of je wel of neit een goede kans maakt,aangezien het vorige keer zo weinig was.
nee zegt hij we spuiten een goedje bij het zaad en dat zorgt ervoor dat alle goede zaadjes naar boven zwemmen en dat we die kunnen opzuigen.
nou ja ok dan geen uitslag.kan er toch niks aan doen.

dus zogezegd ik kleed me uit en ga in de stoel liggen,nou meiden kan je vertellen dat er nog neit koud inlag en dat hij die eendebek pakte en hem bijna letterlijk erinramde,ik verging van de pijn!!vervolgens klikt tie dat ding in 1 keer open dus had ff het idee dat ik zowat uitscheurde of zo.vervolgens steekt hij dat slangetje erin spuit en zegt zo klaar je kan gaan.
nou meiden kan jullei vertellen dat ik echt heel veel kan hebben,maar hier viel mn bek echt van open.ben godver toch geen nummer of zo.
het is al moeilijk genoeg dat we dit moeten ondergaan en dan vervolgens word ik zo behandeld.
ik heb gezegd dat mochten we nog een keer iui moeten doen ,dat we dat dus gaan doen weer in almelo,het is een stuk rijden,maar dat heb ik liever als wat ik vanmorgen gehad heb.

was echt even uit mn doen.kan wel janken,jullie kunnen je wel voorstellen dat de moed voor deze poging ook ergens onder mn schoenen ligt.

ik zit serieus te overwegen om een klacht in te gaan dien bij t zh over die vent.ik wil nooit meer bij hem komen,dan maar langer wachten of op een rottijd,maar dit echt neit meer.

het is weer een lang verhaal,maar had belooft ff te laten weten hoe het gegaan was.

verder heb ik de bolletjes progestan er al in zetten(die moet ik vaginaal gaan inbrengen tot ik of ongi wordt of zwanger ben,omdat mn progesteron te laag was ),getsiederrie wat een smeerboel wordt dat hahaha.maar goed lang leven de inlegkruisjes maar.

kus en liefs nathalie

Hey !!        
Sjeetje, ik zit dat zo te lezen en ben direct gestopt medelijden te hebben mee mezelf omdat ik weer ongi ben geworden.
Wat een eikel die vent !!!! Alsof je daar voor je plezier ligt zeg !!! Het is gewoon machtsvertoon van zo'n ongevoelige eikel !!! Sorry dat ik me zo laat gaan hoor, maar vind het echt erg voor je dat het zo is gelopen.......... Je komt toch zeker niet voor een aspirientje ofzow !! bah, kan er erg boos om worden.
meid doe wat je moet doen, Ik hoop ten zeerste dat het is gelukt en dat je dit niet meer hoeft te ondergaan en zoals je zelf zegt, klaag bij je eigen gyn dat je dit echt nooit meer wilt !!!

Sjeetje, sterkte ............. en ik duim voor je dat je gewoon lekker zwanger wordt deze maand !!!

groetjes !!

Bianca

Jou verhaal is echt erg ik snap niet hoe ze zo kunnen zijn. Maar wat betekent een iui?Werd je dan niet ongi ofzo. Want ik wordt namelijk ook niet ongi en ben namelijk zo bang maar iets wat ik ook gedaan heb is i.p.v. de strip van pil helemaal af te maken heb ik het maar 1 week geslikt en gelijk getsopt.

groetjes, MAria

Jeetje wat een verhaal.   Misschien zou je er met die andere dokter(Roelofs??) er over kunnen praten. Weet hij er ook meteen wat van.
Sterkte verder en hoop voor je dat het nu wel is gelukt.

groetjes Renate

hoi dames,

dank je wel voor jullie reactie,doet me goed.

zal ff zeggen wat iui.
iui is intrauteriene inseminatie,dit houdt in dat ze het zaad van je man/vriend   hoog in je baarmoeder spuiten.dit zorgt ervoor dat als je bevoorbeeld vijandig slijm hebt of het zaad van je man/vriend zn zaad niet goed van kwaliteit is.

bij mij schijnt alles wel goed te zitten,maar het zaad van mijn vriend is niet van goede kwaliteit.dus vandaar dat we begonnen zijn met de iui.mocht het nou zo zijn dat ik van deze poging niet zwanger wordt,dan gaan ze het zaad van mijn vriend weer bekijken en dan als dat niet goed is dan gaan we kijken wat we dan gaan doen.
ik moet wel clomid slikken(dit zorgt ervoor dat je meer eitjes krijgt) en dan als mn eitjes groot genoeg zijn dan krijg ik een spuit pregnyl(dit is hcg hormoon),verder heb ik deze maand er progestan bijgekregen,omdat toendertijd een keer getest was hoe mijn progesteronpijl was was en dat was te laag.dus die medicatie moet ik vanaf de iui tot ik of ongi wordt of zwanger ben gebruiken.
we hopen dat het met deze keer wel lukt,want we zijn nu al vanaf dec 2003 bezig en af en toe wordt ik er behoorlijk moedeloos van.

hoop dat je genoeg info hebt zo.mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

liefs nathalie

Terug
Bovenaan