IUI 2e ronde eisprong gemist

Shit, eisprong gemist. Zaterdag twijfelde ik of de ovulatietest nou positief was. Zondag kreeg ik een echo ter controle en toen zat het eitje er nog. Iedere dag testen; allemaal negatief tot vanmorgen. En toen was ik het zat. Weer het ziekenhuis gebeld en net hebben ze gezien dat het eitje al verdwenen is. Geen IUI dus deze maand. We hebben wel zelf lekker geklust, dus wie weet is het wel spontaan raak, al vertrouw ik daar niet meer op. Nou ja, maar weer 2 weekjes wachten dan maar, ik begin nu al weer de zenuwen te krijgen. (lijkt iedere maand erger te worden....)

Hey,

Das inderdaad mooi balen! Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen al is het inderdaad met de tijd steeds spannender. Mijn gedachte is dat hoe vaker je niets hebt hoe dichter bij je bij een zwangerschap komt, want volgens bepaalde statistieken moet er toch iets gaan gebeuren na zoveel keer mis te hebben geschoten......ach ja, het is een gedachte die je op de been houdt.
Ik hoop dat je de volgende niet gaat missen!!! Alvast toi, toi, toi, voor de volgende ronde.

dikke knuf Sjan

Zo dat is balen!

Jeetje zeg, dan gebeurd en eindelijk wat en dan dit!

Tja helaas is hier niet veel aan te doen, geldt deze keer wel mee als IUI?

Misschien dat het alsnog gelukt is ( spontaan, de wonderen zijn de wereld nog niet uit)

En anders heel veel succes met de volgende poging!

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan