IUI 3 is nu al mislukt!

Lieve meisjes,

Nou, ik zat met net voor te bereiden op de laatste spannende dagen van mijn WW, werd ik vanmorgen ineens op dag 10 na de IUI al ongesteld!!! Ik schrok er gewoon helemaal van, dit viel zo tegen! Natuurlijk rekende ik al nergens meer op, want eerlijk gezegd is dat vertrouwen in de IUI wel een beetje voorbij. Maar toch, dit is wel heel snel, daarom heb ik de gyn ook maar gebeld met de vraag of dit wel normaal is. Vorige keren werd ik na 12 dagen ongesteld, wat voor mijn doen ook vroeg is. Maar nu al na 10 dagen....maar de gyn vond het 'normaal', dus ik moest me maar geen zorgen maken verder. Nu moet ik morgen maken dat ik in Rotterdam bloed laat prikken, want dat MOET gebeuren voordat ik weer start met spuiten, en dat is overmorgen natuurlijk alweer. In Rotterdam gaan ze nu dat speciale onderzoek starten waarmee ze willen inschatten hoe dicht ik bij de vervroegde overgang zit, n.a.v. mijn chemokuren van een paar jaar terug. Over 6 weken mogen we dan terugkomen voor  het plan van aanpak voor de IVF....het komt nu allemaal wel heel eng dichtbij! Maar tot die tijd nog even door met de IUI, bah bah, had eigenlijk gehoopt dat dat niet meer nodig zou zijn....maar dat hopen wij allemaal steeds he?!

Nou, ik ben het weer even kwijt, bedankt voor het 'luisteren'. Iedereen nog veel sterkte/succes, ik leef met jullie mee, al horen jullie me nu niet zo heel erg vaak. Liefs, Anke

jeetje meid wat erg allemaal, zit niet echt mee! ik zelf ben nu 15 maanden bezig, maar durven niet naar de huisarts, ook omdat we tijdelijk bij mijn ouders in wonen omdat we bezig zijn met een huis, dat duurt langer dan gedacht en vinden het een beetje raar om thuiswonend bij de huisarts te vertellen dat we al zo lang bezig zijn! we zijn elke maand gewoon hard aan het oefenen, maar tot nu toe geen resultaat! helaas! er zijn hier erg weinig mensen met een positief bericht, ik gun iedereen een wondertje, maar helaas heb ik dat niet voor het zeggen.
meid hou je sterk!

groetjes danielle

Lieve, lieve Anke,

Wat een ontzettend rotnieuws zeg...... En zeker als je het nog helemaal niet aan zag komen. Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in IUI langzaam aan verdwijnt. Ik moet ook zeggen dat ik erg schrok van de slagingskansen met IUI. Ze vertelden ons dat na 6 behandelingen ongeveer 1 op de 3 vrouwen zwanger is. Toch nog best weinig dus...

Misschien is IVF voor jullie wel de beste manier, ook al is dat natuurlijk weer een zwaardere weg dan IUI. Ik hoop echt voor jullie dat er snel iets positiefs op jullie pad komt. Jullie hebben al meer dan genoeg doorstaan!!

Ik ga flink voor je duimen!! Heel veel sterkte met deze vervelende tijd en kop op he meid!!

Dikke knuffel,

Ginger

Lieve Anke,

Gatver wat naar voor jullie zeg!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal schrok vanmorgen... Ik hoop op een groot wonder voor je, je hebt nog een kans toch, de komende 6 weken??
Spannend ook, dat onderzoek in Rotterdam, ik hoop dat de overgang nog ver weg ligt voor je, het is hoog tijd voor positef nieuws voor jou

Dikke kus van Mickey

He getver Anke, ben ik 1 dagje niet op het forum geweest lees ik jouw slechte nieuws van gisteren.   Echt balen, ik hoop dat je je hier weer overheen kunt zetten en toch weer de goede moed kunt vinden om verder te gaan met de behandelingen / onderzoeken. We liepen gelijk op dus ik heb de afgelopen dagen echt een paar keer aan je gedacht.

Heel veel sterkte.

Liefs, Cath

Bedankt dat jullie zo met me meeleven. Ben gisteren in Rotterdam geweest voor het bloedprikken en daarna moest ik die afspraak voor over 6 weken maken.....zat ook alweer tegen, want dan is precies die gyn op vakantie!!! Shiiiit!!! We konden wel bij een andere gyn komen, maar dat schiet ook niet echt op he, als we precies dan komen voor het plan van aanpak voor de IVF, moeten we straks weer alles uit gaan leggen enzo. Dus nu moeten we nog 2 weken langer wachten, alsof het allemaal nog niet lang genoeg duurt.... Zeggen ze 'geen wachttijd hier'....ja lekker makkelijk gezegd! Over 8 weken kunnen we dus pas weer komen, baal baal. Ik ga nu wel eerst even bellen over die evt. info-avond, of we daar wel alvast heen mogen want anders moeten we daar weer op wachten straks!

Liefs, Anke

PS Prik 1 zit er al weer in voor IUI4!

Hé meissie,

Ben mezelf weer aan het inlezen (lang ff niet actief geweest) en ik lees nu dus jouw nare berichten. BAH!. Is het nog niet genoeg geweest he zou je denken... En je wilt gewoon verder met alles. Dus logisch ook dat de vakantie van de gyn dan ook niet lichtjes tegenvalt.. snap dat wel. Je wilt gewoon door door door. Alle dagen dat er niks gebeurt zijn weer verloren dagen. Meid ik hoop echt voor jou en je man dat het IVF traject niet ingegaan hoeft te worden en dat deze IUI jullie brengt waar je zo naar verlangt. Je bent alweer een poosje aan het spuiten denk ik of niet?? Al zicht op de ins. datum???

Nou meid succes en ik duim hoor! Heb toch nog vakantie dus lekker niks anders te doen.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan