iui 3 mislukt, op naar iui4!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

stiekem had ik al een beetje hoop. Moest gister ongesteld worden en dat gebeurde niet, dacht bij mij zelf: ZOU HET DAN TOCH? Helaas net naar de wc geweest en de rode duivels zijn in aantocht!! klotezooi!! Direct het ziekenhuis gebeld, vrijdag 2 juni echo voor poging 4. Het moet toch een keer gaan lukken?
Moest even van mij afschrijven, sorry.

lfs Roelien

jeetje dat is inderdaad verevlend , nou duimen maar voor ronde 4 dan!!!!

ik kom waarschijnlijk ook voor iui in aanmerking , hoe gaat dat nou precies, en doet het zeer???

groetejes daan

hallo roeltje nou mijn 3 de iui is ook niet helemaal goed gegaan maar voor dat ze bij mij met de 4 de iui beginnen krijg ik eerst een kijkoperatie heb jij die al gehad nou ik hoop het nog even van jou te horen maar ik weet nu hoe je je voelt ik zit momenteel in de ziekte wet ik kan het niet meer aan en alles doet mij zeer zo al de rug en de spieren en buik pijn en heeel moe nou ik hoor het nog wel van je

heel veel sterkte verder en ik hoop voor jou dat het nu ook een keer goed komt

groetjes annebel

Hoi Roeltje, wat enorm balen zeg dat de 3e poging mislukt is, maar wel superknap van je dat je meteen ronde 4 ingaat! Ik heb een rustmaandje ingelust, heb 2 pogingen achter de rug en nu even een maandje niets. Ik word zo labiel van die hormonen dat ik vorige week even alles afgebeld heb en nu kan ik even de batterij opladen, zodat we de volgende periode er weer vol frisse moed tegenaan kunnen!

Groetjes, Pleun

Hoi Roeltje,

Balen voor je dat het weer niet gelukt is. Elke keer hoop je er weer op, en dan komende toch elke keer die KL...........TE rode duivels weer.
Ik  voor je dat de 4de poging wel succcesvol is. Volhouden hoor, jou tijd komt nog wel.

Kruimel

Hoi Roeltje,

He, wat balen zeg dat het weer niet gelukt is...... en dan word je ook nog een dag later dan normaal ongesteld....Dan moet juni maar je geluksmaand zijn!

Liefs Suusje

Hoi Roeltje,

Je hebt het inderdaad goed verwoord: wat een klotezooi!!! Hopelijk kan je je er een beetje overheen zetten en toch nog vol goeie moed de volgende ronde ingaan. Het gaat ons echt lukken, hoor!

Groeten, Saar

Terug
Bovenaan