IUI 3 van start

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Goed nieuws. Ben afgelopen zondag ongesteld geworden en heb vanochtend 1e echo gehad: We mogen los voor nr.3!!! JOEHOE!!!
Krijg deze x wel andere medicijnen; Menopur + Pregnyl. Dit omdat ik niet meer in de studie mee mag omdat ik een miskraam heb gehad... geen makkelijke Gonal-F pen voor mij dus.. maar lekker mixen met de flesjes en poeder. Ach komt ook wel goed. We gaan op dezelfde dosering verder, 112,5 eenheden, aangezien ik daar zo goed op reageerde.
Mag morgen de 1e spuit zetten. Ben al bij de Apotheek geweest voor de bestelling. Als het goed is staat het morgen klaar. Heb ik ze in elk geval heel duidelijk gemaakt dat het er echt moet zijn, geen medicijnen is geen optie. Nou ze hebben het me met de hand op het hart beloofd... duss!!
Volgende week dinsdag voor de 2e echo om te kijken hoe ik gebroed heb. Ben benieuwd. In elk geval goed om weer bezig te zijn.

Liefs Scorpy

Hoi Scorpy,

Zo zo, je bent aardig aan het bijlezen!!!! Elke minuut is er weer een berichtje bijgescreven. Grappig.
Eindelijk kan je weer verder na al die toestanden van je miskraam. Fijn voor je.
Trouwens, wat spuit je veel eenheden!?! Ik moet het doen met 0.75. Dat ging altijd prima, tot aan nu. Alleen willen ze de dosis niet verhogen, omdat er heel veel kleine eitjes zitten. Ze zijn bang dat die allemaal doorschieten.
Volgens mij zijn de apotheken aardig optijd, hoor. mijn apotheek heeft weleens verteld dat ze 2 leveringen per dag krijgen, dus maak je daar maar geen zorgen om, komt vast goed!
succes morgen!

Lfs, Kip.

Hoi Scorpy,

Ik had precies dezelfde combi! 112,5 eenheden Menopur en Pregnyl.. en nu dus ruim 8 weken zwanger. Tja, het is even knoeien met die ampullen (ik weet niet beter hoor) maar ik vond het ook wel 'duidelijk'. Je weet wel zeker dat je het goed doet, met een pen lijkt me dat toch wat vager.
Spannend hoor dat jullie weer van start gaan, ik vind je erg positief klinken... erg knap en stoer! Hopelijk hoef je maar 1 ronde de stuntelen met de Menopur, ik ga alvast een beetje voor je duimen!

liefs, Saartje

Hoi Scorpy,

Ikzelf had na mijn 3e IUI poging de moed eigenlijk al opgegeven, maar ja, het verlangen blijft en dus toch maar voor de 4e poging gegaan. Het lijkt er nu op dat het gelukt is, de test is in ieder geval positief. Dus heel veel succes en vooral moed blijven houden!

Groetjes Ilse

Hé Scorpy,

Wat een ontzettend goed nieuws lees ik nu van je.

Ik vind het zo fijn voor je dat je nu weer met een nieuwe start kan gaan beginnen. Nieuwe ronde - nieuwe kansen.

Ik ga zo ontzettend hard voor je  hopen dat nr 3 het helemaal voor je gaat worden.

Kruimel

AAHHHH die hormonen!!!
Ik weet niet hoor maar ik heb echt het gevoel dat ik nu al super heftig reageer op de hormonen. Ben ontzettend emotioneel en in de war/boos. Nu ben ik sinds mijn zwangerschap/miskraam zowieso heel erg emotioneel en dat is niet weggegaan dus dat zal wel meespelen maar dit is echt niet normaal. Oh jee oh jee en ik moet nog zeker 8 dagen doorspuiten... hellupppppp. Nou ja het is voor een goed doel, ik moet dus niet zeuren! Ik hoop echt zo dat ik door deze IUI weer zwanger raak. Het is heel stom, maar ik daar echt een goed gevoel over. Als ik maar twee eitjes heb, dan moet het goedkomen dat voel ik gewoon.. ik weet dat er dan nog veel meer bij komt kijken maar ja... gevoel en wens he.. dat is niet te onderdrukken.

X
Scorpy

Hoi Scorpy!

Wat fijn om te lezen dat je weer lekker positief aanwezig bent...
Je hebt veel doorgemaakt...maar de moed straalt weer van je af!
Ik vind dat heel goed van je hoor!!
Meid..ik hoop dat deze poging jullie poging weer wordt!! En ditmaal helemaal goed!
Ik duim voor veel geluk bij jullie!!

Zet hem op! Broed maar goed!
Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan