IUI 3

Nou meiden, vanmorgen IUI 3 gehad. Eigenlijk was alles heel goed! Er zijn 17 miljoen zwemmertjes ingespoten en moest naderhand weer op mijn rechterzij gaan liggen. Daar zat tenslotte mijn ei! De verpleegkundige deed ook het voeteinde nog een stuk omhoog, dus lag met mijn hoofd lager. Alle beetjes helpen, zei ze! Nou, ben het daar helemaal mee eens! Of het nou echt helpt om half ondersteboven op je zij in bed te liggen weet ik niet, maar we hebben het de 17 miljoen zwemmertjes zo makkelijk mogelijk gemaakt!
Mijn vriend mocht dit keer zelf de zaadcellen insspuiten, dus als dat ook geen geluk brengt, weet ik het niet meer.

Alle goede hoop is gelukkig weer terug, de spanning is (voorlopig) weer even weg. Vanuit het ziekenhuis meteen doorgegaan naar Delft, lekker even bij de carnavalsoptocht gaan kijken. Beregezellig net als elk jaar!!
Morgen gezellig met mams naar de huishoudbeurs en volgende week zondag naar Wicked. Dan een week vakantie en zijn de wachtweken alweer om.
Spannend, maar heb er weer een goed gevoel bij!

Ohja, hoorde gisteren op mijn werk dat mijn baan voor 2 dagen wordt wegbezuinigd, er blijven 3 dagen over... Gelukkig gaan we het dan ook nog redden zonder al te veel in te leveren, maar dat was wel even slikken.... Maar alvast op zoek naar iets anders voor die twee dagen, zit zelf aan gastouder te denken. Dat sluit ook goed aan op mijn opleidingen heb ervaring zat!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan