IUI 4 is een feit!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Heb niet veel te melden, behalve dat ik sinds gisteren weer 'bezwangerd' ben, IUI nummer 4. Poging 3 is alweer een tijd geleden, ik heb een hele lange maand overgeslagen met een cyclus van bijna 40 dagen.
Deze maand voor het eerst Menopur gespoten met als resultaat 1 ei, ik begreep van andere dames hier dat dat heel normaal was dus we zullen zien! NOD is 4 september, ik schuif weer aan op het wachtbankje voor die ellendige wachtweken!
Gelukkig hoef ik nu even niks, vond het spuiten van die Menopur toch best wel heftig en 4 keer per week naar het ziekenhuis gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten!

Succes allemaal weer!

Liefs, Saartje

Hoi Saartje,

Spannend die wachtweken weer. Ik wens je heel veel succes op het wachtbankje. Heb zelf ook IUI 4 gehad en moet nu nog 4 dagen wachten.
4x is scheepsrecht toch?

Groetjes Suusje

Lieve Saar

Heel veel succes op de wachtbank! Hopelijk zit ie een beetje lekker, zo lekker zelfs dat je 9 maanden blijft zitten. Ik duim voor je!

Groet, cee

Hoi Saar,

4 x in de week naar het ZH is idd niet echt een pretje. Maar ik hoop voor je dat het niet voor niets is geweest. Succes met de wachtweken!!!!!

Lfs, Kippie.

Hoi Saartje, lees net dat je al weer een poging achter de rug hebt, gaat snel bij jullie of zit ik er naast? Wij hebben er inmiddels 5 achter de rug en ook nummer 5 is wederom mislukt, maar goed op naar nummer 6, maar nu even niet!

Succes op het wachtbankje.

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan