Helaas, helaas, aan het begin van deze week is mijn menstruatie op gang gekomen. Ik was erg verdrietig (ik ontdekte het op mn werk) en ben snel naar huis gegaan. Een uur later kwam mijn vriending langs met twee repen chocola en een grote bak ijs. Ze had het gelezen op mijn web-log.
Deze week is erg snel aan me voorbij gegaan. Gisteren heb ik alweer de eerste spuit puregon gezet. Mijn begindosis is iets verhoogd. Ik hoop dat ik deze keer niet zo lnag hoef te spuiten zoals bij mijn vorige cyclus.
Om mijn verdriet te verwerken en de tegenslagen schrijf ik soms een gedicht.
Deze heb ik de dag dat het mis is gegaan op mijn web-log gezet:
Ik kan nu schreeuwen, gilen en janken van verdriet,
de teleurstelling is groot,
helaas wil het deze ronde ook niet.
Even flink sjanken, balen en kwaad zijn,
we blijven vechten, hoop en moed houden.
Maar dat neemt niet weg deze pijn.
Niet wegstoppen, het moet eruit, dan gaat het wel weer.
Op naar de volgende ronde,
hopenlijk lukt het wel deze keer
Het helpt bij mij enorm om alles van me af te schrijven.
Verder gaat alles goed. Vanavond heb ik een verjaardag en op die verjaardag gaat iemand vertellen dat ze drie maanden zwanger is.........Mijn vriendin die de verjaardag geeft vond het erg moeilijk om ons te vragen omdat ze weet wat er gaat komen. Omdat ze het heeft verteld kan ik me er op voorbereiden. Ik wil dit niet uit de weg gaan, doe ik het een keer, dan ga ik het vaker doen.
En mensen bij wie het wel goed lukt om zwanger te worden wil ik geen rot gevoel geven omdat het bij ons niet wil lukken (nog niet wil lukken).
Ik ga in ieder geval wel genieten van een lekker drankje hmmmmmmmmm
Voor iedereen een fijn weekend,
dikke knuffel
Sjan
Deze week is erg snel aan me voorbij gegaan. Gisteren heb ik alweer de eerste spuit puregon gezet. Mijn begindosis is iets verhoogd. Ik hoop dat ik deze keer niet zo lnag hoef te spuiten zoals bij mijn vorige cyclus.
Om mijn verdriet te verwerken en de tegenslagen schrijf ik soms een gedicht.
Deze heb ik de dag dat het mis is gegaan op mijn web-log gezet:
Ik kan nu schreeuwen, gilen en janken van verdriet,
de teleurstelling is groot,
helaas wil het deze ronde ook niet.
Even flink sjanken, balen en kwaad zijn,
we blijven vechten, hoop en moed houden.
Maar dat neemt niet weg deze pijn.
Niet wegstoppen, het moet eruit, dan gaat het wel weer.
Op naar de volgende ronde,
hopenlijk lukt het wel deze keer
Het helpt bij mij enorm om alles van me af te schrijven.
Verder gaat alles goed. Vanavond heb ik een verjaardag en op die verjaardag gaat iemand vertellen dat ze drie maanden zwanger is.........Mijn vriendin die de verjaardag geeft vond het erg moeilijk om ons te vragen omdat ze weet wat er gaat komen. Omdat ze het heeft verteld kan ik me er op voorbereiden. Ik wil dit niet uit de weg gaan, doe ik het een keer, dan ga ik het vaker doen.
En mensen bij wie het wel goed lukt om zwanger te worden wil ik geen rot gevoel geven omdat het bij ons niet wil lukken (nog niet wil lukken).
Ik ga in ieder geval wel genieten van een lekker drankje hmmmmmmmmm
Voor iedereen een fijn weekend,
dikke knuffel
Sjan