iui 4 mislukt, bezig met iui 5

Helaas, helaas, aan het begin van deze week is mijn menstruatie op gang gekomen. Ik was erg verdrietig (ik ontdekte het op mn werk) en ben snel naar huis gegaan. Een uur later kwam mijn vriending langs met twee repen chocola en een grote bak ijs. Ze had het gelezen op mijn web-log.

Deze week is erg snel aan me voorbij gegaan. Gisteren heb ik alweer de eerste spuit puregon gezet. Mijn begindosis is iets verhoogd. Ik hoop dat ik deze keer niet zo lnag hoef te spuiten zoals bij mijn vorige cyclus.

Om mijn verdriet te verwerken en de tegenslagen schrijf ik soms een gedicht.
Deze heb ik de dag dat het mis is gegaan op mijn web-log gezet:

Ik kan nu schreeuwen, gilen en janken van verdriet,

de teleurstelling is groot,
helaas wil het deze ronde ook niet.

Even flink sjanken, balen en kwaad zijn,
we blijven vechten, hoop en moed houden.
Maar dat neemt niet weg deze pijn.

Niet wegstoppen, het moet eruit, dan gaat het wel weer.
Op naar de volgende ronde,
hopenlijk lukt het wel deze keer

Het helpt bij mij enorm om alles van me af te schrijven.

Verder gaat alles goed. Vanavond heb ik een verjaardag en op die verjaardag gaat iemand vertellen dat ze drie maanden zwanger is.........Mijn vriendin die de verjaardag geeft vond het erg moeilijk om ons te vragen omdat ze weet wat er gaat komen. Omdat ze het heeft verteld kan ik me er op voorbereiden. Ik wil dit niet uit de weg gaan, doe ik het een keer, dan ga ik het vaker doen.
En mensen bij wie het wel goed lukt om zwanger te worden wil ik geen rot gevoel geven omdat het bij ons niet wil lukken (nog niet wil lukken).

Ik ga in ieder geval wel genieten van een lekker drankje  hmmmmmmmmm

Voor iedereen een fijn weekend,

dikke knuffel
Sjan

Lieve Sjan

Jeetje weer even een domper!!!
Niets helpt dan beter dan ijs en chocolade!
Goed van je dat je toch gewoon naar die verjaardag gaat. En nu al were aan het spuiten, hopelijk groeien ze snel door!

Liefs astrid

Hoi sjanneke,

er is niks ergers te hopen dat je zwanger bent en dan toch weer die rode duivels ontdekken. ik lees vaak je verhalen en ik had echt de hoop dat je met iui gauw zwanger zou zijn. misschien moet ik over 3 maanden er ook aan geloven maar daar zijn we nog niet uit wij zijn dat bezig voor   een tweede kindje al 2 en half jaar maar sinds twee weken weten we dat het gewoon een wonder is dat ons dochtertje nu 4 jaar er is omdat het zaad van mijn man erg slecht is. mochten we over 3 maanden niet zwanger zijn dan gaan we praten of we voor inseminatie gaan maar dat zien we dan wel weer. nu is het afwachten of ik het deze week word. en om te horen dat een ander wel zwanger is is rot jij hebt het dan met je vriendin die ook een eerste krijgt en ik ken iemand die nu ook voor de tweede keer zwanger is maar ik was erg blij voor haar dus gelukkig kunnen we dat nog blij zijn voor een ander. ik wens je heel veel sterkte toe met de volgende iui ik zal voor je duimen.

groetjes linda

hallo sjannke   ik prik ook puregon maar ze brengen het bij mij nog 1 x in en dan krijg ik eerst en kijkoperatie dan hebben ze het eerst 3x ingebracht ik heb al 2 miskramen gehad en ik ben iedere keer weer heel emotioneel ik kan het allemaal niet meer aan ik vind het wel even fijn dat je er even over kunt praten met iemand maar heb jij ook al een kijkoperatie gehad dan nou je mag mij wel even een berichtje terug schrijven en verder heel veel sterkte hoor groeten annebel

he annabel,

Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Maar meid, niet je kop laten hangen he? het komt vast allemaal goed!! Ik heb geen kijkoperatie gehad, lijkt me erg spannend maar ook goed! Heel veel sterkte en een fijn weekend.
Dikke knuf
Sjan

Terug
Bovenaan