A
Anoniem
Guest
Sta ik lekker te swingen bij Madonna gisteravond.. helemaal vooraan... en ja hoor! Ongesteld. Ik was er natuurlijk al wel bang voor, maar zie dan maar eens een toilet te bereiken als je net zo'n mooi plekje veroverd hebt.
Gelukkig maakte het concert veel goed en hoefde ik er niet zo aan te denken.
Dat was dus IUI 4. We slaan nu weer een maand over (er bestaat een kleine kans dat ik in Barcelona ben als ik geinsemineerd moet worden), dus dat risico willen we even niet lopen.
En hoe dichterbij IVF komt, hoe minder haast ik heb met de IUI-pogingen, alsof ik er 'zuinig' op moet zijn ofzo. Nog maar 2 kansen te gaan...
Meiden, ik hoop dat jullie deze maand allemaal betere berichten hebben! Zet 'm op!
Liefs, Saar
Gelukkig maakte het concert veel goed en hoefde ik er niet zo aan te denken.
Dat was dus IUI 4. We slaan nu weer een maand over (er bestaat een kleine kans dat ik in Barcelona ben als ik geinsemineerd moet worden), dus dat risico willen we even niet lopen.
En hoe dichterbij IVF komt, hoe minder haast ik heb met de IUI-pogingen, alsof ik er 'zuinig' op moet zijn ofzo. Nog maar 2 kansen te gaan...
Meiden, ik hoop dat jullie deze maand allemaal betere berichten hebben! Zet 'm op!
Liefs, Saar