IUI 4 mislukt... bij Madonna!

A

Anoniem

Guest
Sta ik lekker te swingen bij Madonna gisteravond.. helemaal vooraan... en ja hoor! Ongesteld. Ik was er natuurlijk al wel bang voor, maar zie dan maar eens een toilet te bereiken als je net zo'n mooi plekje veroverd hebt.
Gelukkig maakte het concert veel goed en hoefde ik er niet zo aan te denken.
Dat was dus IUI 4. We slaan nu weer een maand over (er bestaat een kleine kans dat ik in Barcelona ben als ik geinsemineerd moet worden), dus dat risico willen we even niet lopen.
En hoe dichterbij IVF komt, hoe minder haast ik heb met de IUI-pogingen, alsof ik er 'zuinig' op moet zijn ofzo. Nog maar 2 kansen te gaan...

Meiden, ik hoop dat jullie deze maand allemaal betere berichten hebben! Zet 'm op!

Liefs, Saar

Hoi Saar,

Balen zeg. En dat was de vierde alweer. Inderdaad, IVF is het eindstation, dus ik begrijp dat je zuinig bent op de laatste IUI-pogingen. Ik begin er een beetje het zelfde over te denken en ik zit nog maar in de wachtweken van de derde poging.
Heel veel succes met het verwerken van deze mislukte poging en doe maar even rustig aan!

lfs, Kippie.

Hoi inderdaad balen dat de 4e poging mislukt is.

Na mij 3 mislukte IUI, ben ik toch wel blij dat wij nu voor IVF gaan..

Succes en maar op naar je volgende IUI.

Hé Saar, wat vervelend zeg en dat net bij Madonna. Wij hebben nog één poging te gaan, maar hebben deze maand ook een rustmaand. Volgende maand er weer tegenaan en dan op naar IVF, ik heb zoiets van laat dat maar komen, ook al is het het laatste middel om ons "te bezwangeren".

Niet alle artsen zeggen hetzelfde, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in IVF als in IUI, alhoewel, het moest zich nog wel bewijzen hé!

Gr. Pleun

Hi Saartje,

He getsie zeg meid... enorm balen!!! En het is idd net als wat de andere meiden en jezelf ook zeggen.. hoe dichter bij IVF hoe zuiniger op IUI je wordt denk ik. Ik hoop natuurlijk voor je dat je geen IVF hoeft te ondergaan en dat het via IUI toch maar eens mag lukken.  
Succes en sterkte he!!!

Liefs Scorpy  

Terug
Bovenaan