IUI 4 ook weer mislukt.................

A

Anoniem

Guest
Nou, de titel zegt het al. Ben erg verdrietig vandaag. Heb zelfs een vrije dag genomen, omdat ik niet met van die rode ogen op het werk wil verschijnen. Ik had weer eens goede hoop..... Het gaat me steeds meer tegen staan die IUI's, ik heb het gevoel dat het zonder hormonen helemaal niets uithaalt.... Nou, dit wou ik effe kwijt!

Iedereen die nog in de wachtweken zit heel veel succes!

Liefs Suusje

Hoi Suusje,

Ik lees net je berichtje.  Logisch dat je even een dagje vrij neemt. Balen zeg. Weer al die energie en inspanning voor niets.....
En het weer maakt het er ook niet echt beter op met al die dikke druppels (tenminste: hier in het westen regent het pijpenstelen).
Huil maar uit en ik hoop dat je met goede moed weer door kunt gaan.

Lfs, Kippie.

Lieve Suusje,

Ik wil je ontzettend veel sterkte en geluk wensen...
Het is gewoon niet eerlijk...iedere keer weer zo een teleurstelling...
Ik hoop dat je heel veel steun uit je omgeving hebt...Liefs Linnepinnie
Sterkte meid,

Hoi Suusje,

Wat een tegenvaller!
Heb dit zelf ook 5x meegemaakt. Wij hebben eigenlijk nooit vertrouwen in heel de IUI behandeling gehad. En hielden het dan ook na 5x voor gezien en zijn aan de IVF begonnen en hebben inmiddels een prachtige dochter van bijna 2 jaar.
Natuurlijk zijn er mensen die zwanger worden van IUI, anders zouden ze zo'n behandeling niet doen. Het is ook veel minder ingrijpend dan IVF.
Maar onthoud wel dat die 6x niet verplicht zijn alvorens je aan een andere behandeling begint. 6x IUI wordt vergoed en daar heb je recht op. maar is geen must!

Maar je verdriet wordt er natuurlijk niet minder om na het mislukken van deze IUI poging.
Je wilt het zo graag en het wil maar niet lukken.

Heel veel succes.

Groetjes Janneke

Hoi Suusje,

Wat naar dat je 4e IUI mislukt is... goed dat je even thuisgebleven bent, het is ook niet niks allemaal...
Heel veel sterkte in ieder geval!

Liefs, Saar

Terug
Bovenaan