iui 4..

Hallo meiden,

Nou, iui 4 is vanmorgen een feit geworden.. ging allemaal goed, goed zaad en een goede slijmhuishouding.. dit moet hem worden hoor!!!
Ik had vandaag alleen op mijn werk wel aan de linker kant (waar de 2 eitjes zouden zitten) een "steekje" of wat.. zou dit de eisprong zijn of let ik er weer te veel op?
We gaan weer afwachten dus meiden op de sofa.. schuif maar en plekje op want Haag komt erbij zitten!! Gezellig met zijn allen wachten en wachten en wachten.. haha

Iedereen veeeel succes en tot snel weer...

liefs Haag

lieve Haag,

(helaas) heb ik plek voor je gemaakt op het wachtbankje....
Hopelijk eindigt het wachtbankje voor jou met positief nieuws.

succes met wachten de komende weken.

Liefs,
Peet

Nou Haag, kom er maar lekker bij zitten
Voor jou de 4e keer wachten begrijp ik ?
Ik zie bij jou dezelfde instelling als bij mezelf, DEZE keer gaat het vast ECHT lukken
Nou, ik hoop het echt voor je...
Wanneer weet jij weer meer ?

Sterkte ín de 'wachtkamer'

Liefs, SunshineJo

hoi hoi,

Nou, bij mij is het wachten eigenlijk niet zo lang moet ik zeggen..
ongeveer een week na de inseminatie weet ik al of het "gebeurt" is of niet!!
Al die andere keren was in meestal na een week en twee dagen wee ongesteld!!
Vlug he?
Gaat het bij jou ook zo snel of zit je echt 2 weken te wachten en te hopen..
Waar zijn jullie nu mee bezig (misschien had je dan al verteld en loop ik achter..sorry)

liefs haag

Nou, Haag dat duurt bij IVF ongeveer even lang
Ik heb 03 juni mijn - cryo - terugplaatsing gehad (3e cryo en deze keer 2 cryo's tegelijk dus theoretisch kans op een tweeling) en zou eigenlijk donderdag as. ongesteld moeten worden
Woensdag heb ik echter al de bloedtest int ziekenhuis ('s ochtends voor 11 uur bloedprikken, 'smiddags tussen 2 en 5 de telefonische uitslag of ik zwanger ben of niet)
De laatste poging (ook cryo) waren mijn vriend en ik tijdens de  uitslag  op wintersport en heb ik de dag van de geplande bloedtest zelf een HCG-urinetest gedaan...
Alle andere keren dus echt die bloedtest en wachten op de uitslag
Ik ervaar die 3 uren (tussen 2 en 5, ze bellen NOOIT om 2 uur al....) als de zwaarste van de hele IVF behandeling
Meestal word ik ook de dag na de test - die was tot nu toe steeds negatief  - meteen ongesteld...

Op dit moment voel ik dus 'van alles' dat ik tot nu toe nog niet eerder heb gevoeld, ook een hevige misselijkheid maar ik steek het maar op de spanning
Vergelijk het maar met dat steekje dat je vanochtend voelde (ik ervaar mijn eisprong zelf overigens ook altijd met een steek aan de kant van de follikel...)
Nog 2 nachtjes slapen en dan weet ik weer meer....
Jij sterkte de komende week en 2 dagen (of eigenlijk hoop ik meer en dat je helemaal niet ongesteld wordt..... dat zou fantastische zijn hè !)

Liefs, SunshineJo

Hoi Haag

Succes met het wachten. Ik hoop voor je dat iui 4 jouw moment is. Ik wist trouwens met mijn iui's na 12 dagen of het mislukt was. Nestel je lekker op het wachtbankje. Ik zal hard voor je duimen.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan